3-d echo

gisteren naar 3-d echo gegaan maar baby had er helaas absoluut geen zin in. hij ligt letterlijk weer dwars, met benen en armen over zijn gezicht.. we hebben dus geen gezichtje kunnen zien alleen maar een neus gat. en daarna ook 2 en half uur in de fille gestaan om weer terug naar huis te gaan, allemaal voor noppes. as vrijdag ga ik het weer proberen.

heb last van nesteldrang maar geen babykamer (slaapt eerst bij ons op kamer) dus ben begonnen met de kamers van de kids, hahah moet toch ergens mijn drang kwijt. hoop op die manier ruimte op zolder te creeren omzo al het babyspul achter de schotten vandaan te halen en alles klaar te zetten.

Oooh wat een eigenwijsje haha die houd van verrassingen voor zijn papa en mama.
Hier ook zo een die dan dwars ligt en dan in stuit enz.
Floortje lag toen allang met hoofdje naar beneden pfff als dat maar goed komt.
Hoop dat je vrijdag meer geluk hebt met je echo en dat tie kleine wat meer prijs geeft. En dat je geen file hebt!
De nesteldrang steekt ook al aardig de kop op hier haha.
En ook hier geen babykamer maar eerst bij ons op de kamer.
Maar de zolder is wel af en daar staat al het babyspul nu.
Mijn manneke moet nog ff een commode maken wou die wachten tot een week voor de uitgerekende datum............:S ik zeg nog jij bent niet goed haha maken en neerzetten kan ik de spulletjes gezellig neerzetten haha.
Verder afgelopen weekend onze kledingkast en die van Floortje opgeruimd enz tja wat je zegt je moet je drang ergens in kwijt hihi

liefs louise

Oooh wat een eigenwijsje haha die houd van verrassingen voor zijn papa en mama.
Hier ook zo een die dan dwars ligt en dan in stuit enz.
Floortje lag toen allang met hoofdje naar beneden pfff als dat maar goed komt.
Hoop dat je vrijdag meer geluk hebt met je echo en dat tie kleine wat meer prijs geeft. En dat je geen file hebt!
De nesteldrang steekt ook al aardig de kop op hier haha.
En ook hier geen babykamer maar eerst bij ons op de kamer.
Maar de zolder is wel af en daar staat al het babyspul nu.
Mijn manneke moet nog ff een commode maken wou die wachten tot een week voor de uitgerekende datum............:S ik zeg nog jij bent niet goed haha maken en neerzetten kan ik de spulletjes gezellig neerzetten haha.
Verder afgelopen weekend onze kledingkast en die van Floortje opgeruimd enz tja wat je zegt je moet je drang ergens in kwijt hihi

liefs louise

Hoi Lorena.
Ik had ook een 3 D echo en onze baby wilde ook niet.
na zo veel springen,en buik masseren was ons geluk om een deel van de gezicht te kunnen zien.
Maar toch wilde de Mevrouw ons mooi plaatjes geven en mogen weer terug,tweede keer en was bijna het zelfde dus wes niet telurgestel als voor de twee keer niet gaat,De babys vinden mischiem niet zo prettig!.
Voor deze dag probeer veel cola drinken of snoep dat woord de baby actief en heb je meer kans om mooi fotos te kunnen maken.
TIP: als je CD wil laten maken laat de Mevrouw het Cd draaien,toen wij thuis waren hadden niets op CD jjajaj dat is balen! en nu hebben wij niets op CD.Puff..Emi

Ahhhh wat balen zeg! JE betaald er toch goed voor vaak (en bent enorm lang onderweg in jullie geval!!) en nu heb je niks!
Hoop dat het vrijdag beter gaat!!

Liefs

Jeetje wat een tegenvaller dan zeg!!
Succes dan maar vrijdag!
Ik heb de 3D echo gehad bij de 30wk echo, was maar een kort momentje maar het is idd wel leuk, hopelijk volgende keer beter!!
Ik dacht trouwens dat 26-27wk ideaal was voor 3D?
Liefs

Terug
Bovenaan