3 dagen eerder????

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal,

ik heb mijn nod maandag, dat is nu al 4 maand zo 28 dagen, maar net ging ik plassen en toen ontdekte ik wat bloed, met afvegen(sorry)   ik hoop dat het daar bij blijft, maar ik ben er bang voor!

3 dagen eerder dan mijn nod????

liefs Tamara

Heeeeeee meis,

Echt balen! Hopen dat het een late innesteling is! Maar zijn jullie voor jullie
eerste wondertje bezig? Of heb je er al een op de wereld gezet? Liefs isa.

He hoi!

Ik heb precies hetzelfde! Ik heb vrijdag bij het afvegen wat licht
bloed...en nou vandaag wat bruinig slijm (sorry) terwijl ikmaandag pas
mij nod heb. Ik snap er niks van maar ik hoop dat het een
innsetelbloeding is. Dat hoop ik trouwens voor jou ook!

Groetjes, Manon

hoi,

het is wel goed doorgezet!
maar dan heb ik het toch maar liever 3 dagen eerder, dan 7 of 10 dagen overtijd en dan nog negatief toch?????

liefs Tamara

Ha Tamara!

Wat jammer zeg!! Toch weer ongesteld, balen.

Bij mij begon het vorige maand ook zo... en ik wist toen niet precies hoe ik mijn volgende NOD moest uitrekenen. Ik verwacht halverwege deze week ongesteld te worden, maar helaas gisteravond kon ik al een klein pietsie rood zien na het afvegen.

Vandaag zo goed als geen bloedverlies, maar ik verwacht dat het morgen of overmorgen wel doorzet. Was de vorige keer ook zo.

Ik had eigenlijk wel goede hoop deze ronde... normaal ben ik altijd wel een beetje kribbig als mijn NOD er weer aan komt. En daar had ik de afgelopen dagen totaal geen last van! Maar dat komt misschien door de goede invloed van het zonnetje.

Nou meisje, hopelijk voor ons meer geluk in de volgende ronde! Nu ga ik eventjes naar www.babybrabbel.nl om mijn nieuwe NOD uit te rekenen!

Groetjes van Bloempje

Heey Tamara

Hier weer even een reactie van mij... ik las net alles even terug, en toen zag ik dat ik in mijn vorige berichtje ervan uit was gegaan dat je ongesteld geworden was, terwijl je dat helemaal niet schrijft! Sorry, mijn verhaaltje is bij jou misschien bot overgekomen...

Ik heb verder niets meer van je gelezen en ik ben wel benieuwd hoe het nu met je gaat. Laat je wat van je horen?

Groeten van Bloempje

ik schaam me nu nog dieper, heb je laatste berichtje over het hoofd gezien!!!

misschien toch eens naar de opticien????

Terug
Bovenaan