3 dagen koorts??

Zoals het er al staat Renzo heeft nu al 3 dagen hele hoge koorts ik weet dat kinderen snel hoge koorts kunnen hebben en dat het ook zo kan verdwijnen maar 3 dagen baart me toch enigzins iets zorgen .........zelf denk ik dat het komt door de doorbraak misschien van tandjes??? maar ik zie alleen in zn bovenkaakje bij een hoektandje beetje rood dik en HEEEEEEEEEEL klein witpuntje vreemd toch ze krijgen toch eerst de ondertandjes al weet ik dus niet zeker of het wel doorzet want kwijlen doet hij al vanaf maand 3 ;-)
eg al 3 dagen lang heeft hij boven de 39 graden koorts en als ik dan savonds voor de laatste fles een zetpil zet dan voelt hij zich weer wel ok ik ben niet zo van de pillen dus krijgt hij die verder overdag niet van me ......hij slaapt enorm veel en drinkt ook zn 3flessen nog leeg alleen de fruithap en groente en brood laat hij liever staan
weet iemand misschien of dit eg van tandjes komt of moet ik naar de HA ik ben bang dat die dus gaat zeggen tsja zullen zn tandjes wel zijn

liefs Corina

Gewoon morgenochtend even bellen met de huisarts. Het is ook wel gewoonte om na 3 dagen te bellen. Je weet nooit wat voor raar iets het toch nog zou kunnen zijn en je vergeeft het jezelf nooit als het iets is wat je over het hoofd hebt gezien. Mijn ervaring is dat baby's altijd terecht kunnen bij de huisarts, ookal is het maar om geruststelling.  

Mijn ha zei me laatst (toen ik weer eens met een eczemig babietje op de stoep stond) dat je met 3 dagen koorts (boven 38,5) zeker aan de bel moet trekken. Ik zou dan ook morgenvroeg even bellen als ik jou was. Tja, en als het 'alleen maar' tandjes zijn is dat toch mooi, dan is het niks 'ernstigers'. Dan maar liever een keer te vaak naar de ha lijkt mij.
Heel veel beterschap! Hopelijk zakt de koorts vannacht of zijn het inderdaad de tandjes!
Liefs,
Ruth

je moet echt wel even naar de huisarts hoor.echte koorts moet na 24 uur wel weer zakken.mag dan wel weer terugkomen als ze ziek zijn,maar ook regelmatig weer zakken en niet langer dan 3 dagen aanhouden.van tandjes krijgen krijgen ze geen koorts.ze hebben wel een lagere weerstand,waardoor ze sneller wat oppakken maar de koorts komt dan wel van een ziekte,niet van de tandjes.en wat verhoging oke,maar 39...dat is toch niet goed.
beterschap!!
groetjes karin

Hee Corina,

Fijn dat je weer terug bent, ik hoop dat het goed met je gaat.

Ik zou toch even langs de huisarts als ik jou was. Evi had precies hetzelfde. Ze kreeg vorige week vrijdag koorts. Het was maandag en inmiddels al 3 keer naar de huisarts geweest. Nu bleek ze oorontsteking en de zesde ziekte.
Ik hoop dat het allemaal mee valt en hij snel weer opknapt!

Beterschap
groetjes Sonja

Als het echt meer dan 3 dagen al boven de 39 is, is dat echt koorts en heeft het (denk ik) niet met de tandjes te maken!
Dus zou ook maar wel de HA bellen, hoor.
Beterschap!

Groetjes Mieke
(en een kus van Renske voor de zieke Renzo, ze heeft em wel gemist hoor hier)

ik ga morgen zeker bellen ....beter 1keer teveel als te weinig ene Renske een dikke kusssssssssss van Renzo hij mist jou ook hoor zal binnekort eens de webcam aan sluiten ken hij zichelf showen

Terug
Bovenaan