Zoals het er al staat Renzo heeft nu al 3 dagen hele hoge koorts ik weet dat kinderen snel hoge koorts kunnen hebben en dat het ook zo kan verdwijnen maar 3 dagen baart me toch enigzins iets zorgen .........zelf denk ik dat het komt door de doorbraak misschien van tandjes??? maar ik zie alleen in zn bovenkaakje bij een hoektandje beetje rood dik en HEEEEEEEEEEL klein witpuntje vreemd toch ze krijgen toch eerst de ondertandjes al weet ik dus niet zeker of het wel doorzet want kwijlen doet hij al vanaf maand 3 ;-)
eg al 3 dagen lang heeft hij boven de 39 graden koorts en als ik dan savonds voor de laatste fles een zetpil zet dan voelt hij zich weer wel ok ik ben niet zo van de pillen dus krijgt hij die verder overdag niet van me ......hij slaapt enorm veel en drinkt ook zn 3flessen nog leeg alleen de fruithap en groente en brood laat hij liever staan
weet iemand misschien of dit eg van tandjes komt of moet ik naar de HA ik ben bang dat die dus gaat zeggen tsja zullen zn tandjes wel zijn
liefs Corina
eg al 3 dagen lang heeft hij boven de 39 graden koorts en als ik dan savonds voor de laatste fles een zetpil zet dan voelt hij zich weer wel ok ik ben niet zo van de pillen dus krijgt hij die verder overdag niet van me ......hij slaapt enorm veel en drinkt ook zn 3flessen nog leeg alleen de fruithap en groente en brood laat hij liever staan
weet iemand misschien of dit eg van tandjes komt of moet ik naar de HA ik ben bang dat die dus gaat zeggen tsja zullen zn tandjes wel zijn
liefs Corina