3 dagen na NOD, geen maandstonden, wel pijnlijke borsten,negatieve test

<p>Hey iedereen ik zit met wat vraagjes. Eerst een klein samenvatting van de laatste maanden. In april werd ik onverwacht zwanger en dit bleek een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Mijn eileider was gescheurd dus deze hebben ze moeten weghalen. Ik heb dus nog maar 1 eileider momenteel. Na de operatie hebben mijn vriend en ik dan toch beslist om actief te proberen. Mijn cyclus is nu een stuk langer dan voordien (eerst 28 dagen, nu 35 dagen). Normaal gezien had ik deze zondag (22 augustus) mijn maandstonden moeten krijgen. Niets. Ondertussen zijn we dinsdag en ik heb een test gedaan, negatief. Ik heb wel pijnlijke tepels en borsten. Ook wel wat krampjes. Weten jullie eventueel of ik dan geen eisprong gehad heb? Of moet ik nog wat langer wachten om te testen? Moet ik naar de arts gaan? Want het duurt toch wel echt lang voor ik mijn maandstonden krijg. En als je geen eisprong hebt gehad, kan je dan die klachten hebben?  Ik hoop zo hard dat ik zwanger ben…  Dank jullie om te luisteren.</p>

Heb je een regelmatige cyclus?
Of verschilt dat nog wel eens?
Als je onregelmatige cyclus hebt kan je over een paar dagen weer proberen.
Heb ook begrepen (zelf geen ervaring mee) dat de vaccinatie je cyclus kan laten verlengen.
Je kan ha altijd bellen voor advies, ben bang dat die gaat zeggen nog een maandje te wachten om te kijken of je menstruatie alsnog vanzelf komt.
Betreft de symptomen...uhm ja dit wil je misschien niet horen...

Het kan zijn dat je schijnzwanger bent...dan heb je alle symptomen omdat je zo hard ermee bezig bent en het zo graag wilt dat je jezelf voor de gek houdt en dus de symptomen ervaart ..maar niet zwanger bent ..
Dit is dus als je test negatief blijft.
Ik zou nog even wachten...max 2 weekjes.
Tussendoor ha bellen voor advies. Kan geen kwaad, toch?
En tussendoor nog een keertje testen als je niet ongesteld wordt. Just to be safe.

[quote quote=10480988]Heb je een regelmatige cyclus?Of verschilt dat nog wel eens?Als je onregelmatige cyclus hebt kan je over een paar dagen weer proberen.Heb ook begrepen (zelf geen ervaring mee) dat de vaccinatie je cyclus kan laten verlengen. Je kan ha altijd bellen voor advies, ben bang dat die gaat zeggen nog een maandje te wachten om te kijken of je menstruatie alsnog vanzelf komt.Betreft de symptomen…uhm ja dit wil je misschien niet horen… Het kan zijn dat je schijnzwanger bent…dan heb je alle symptomen omdat je zo hard ermee bezig bent en het zo graag wilt dat je jezelf voor de gek houdt en dus de symptomen ervaart ..maar niet zwanger bent ..Dit is dus als je test negatief blijft.Ik zou nog even wachten…max 2 weekjes. Tussendoor ha bellen voor advies. Kan geen kwaad, toch?En tussendoor nog een keertje testen als je niet ongesteld wordt. Just to be safe.[/quote]
Hey!! 
dankjewel voor je antwoord!
ik heb altijd een heel regelmatige cyclus gehad, ook na de operatie was die gewoon wat langer maar wel altijd op 35 dagen ongeveer werd ik ongesteld. 

Schijnzwanger? Ik wist niet dat dit echt een ding was. Hmm.. hopelijk is dat het niet. 
afwachten dan maar.. dankjewel voor je antwoord!

Terug
Bovenaan