<p>Hallo, </p><p>Ik ben vanaf maart dit jaar gestopt met de pil en daarna hebben we gezegd we zien wel wat er gebeurd. Ik heb een wisselende cyclus gehad van 33 tot 35 dagen. De eerste ongesteldheid was enorm heftig daarna viel het mee, vorige maand (juli) weer enorm heftig met enorm bloedverlies en bijna flauw vallen. Deze maand zou ik afgelopen zondag (11 aug.) ongesteld moeten worden (uitgegaan van een cyclus van 34 dagen). Echter ben ik nu woensdag de 14e nog niet ongesteld. Ik heb last van mijn borsten, ruik wat beter (dit heb ik sowieso al sinds ik gestopt ben met een pil) en een vaag onderbuik gevoel. Sinds vandaag ook licht misselijk en hoofdpijn (wat ik normaal heb als ik ongesteld wordt). Verder geen krampen, voel me eigenlijk ver kip lekker. Ik merk dat ik telkens rondom mijn ongesteldheid zo de zenuwen krijg, ik wil dat niet maar onbewust gebeurd het toch. </p><p>Ik heb maandag eind van de dag en gisteren eind van de dag een test gedaan (kruitvat 2 voor 5). Beide niks, maar dan ook niks op te zien. Alleen ik wordt zo gek van deze onzekerheid. </p><p>Moet even mijn ei kwijt want mijn vriend wordt soms look een beetje gek van mijn verhalen. </p><p>Wanneer zou ik nu weer kunnen testen? </p><p>groetjes, </p><p> </p><p> </p>