3 dagen na NOD, zenuwachtig

<p>Hallo, </p><p>Ik ben vanaf maart dit jaar gestopt met de pil en daarna hebben we gezegd we zien wel wat er gebeurd. Ik heb een wisselende cyclus gehad van 33 tot 35 dagen. De eerste ongesteldheid was enorm heftig daarna viel het mee, vorige maand (juli) weer enorm heftig met enorm bloedverlies en bijna flauw vallen. Deze maand zou ik afgelopen zondag (11 aug.) ongesteld moeten worden (uitgegaan van een cyclus van 34 dagen). Echter ben ik nu woensdag de 14e nog niet ongesteld. Ik heb last van mijn borsten, ruik wat beter (dit heb ik sowieso al sinds ik gestopt ben met een pil) en een vaag onderbuik gevoel. Sinds vandaag ook licht misselijk en hoofdpijn (wat ik normaal heb als ik ongesteld wordt). Verder geen krampen, voel me eigenlijk ver kip lekker. Ik merk dat ik telkens rondom mijn ongesteldheid zo de zenuwen krijg, ik wil dat niet maar onbewust gebeurd het toch. </p><p>Ik heb maandag eind van de dag en gisteren eind van de dag een test gedaan (kruitvat 2 voor 5). Beide niks, maar dan ook niks op te zien. Alleen ik wordt zo gek van deze onzekerheid. </p><p>Moet even mijn ei kwijt want mijn vriend wordt soms look een beetje gek van mijn verhalen. </p><p>Wanneer zou ik nu weer kunnen testen? </p><p>groetjes, </p><p> </p><p> </p>

Probeer het eens met ochtendurine, deze is bij een prille zwangerschap veel geconcentreerder als de urine van verder op de dag. 
Ik hoop voor je dat je zwanger bent en je lichaam je niet voor de gek houd. Zolang er geen bloed is houd hoop, sommige mensen maken langzaam hcg aan en merken pas later dat ze zwanger zijn ☺️

Ik hoop het ook al zou het geen ramp zijn als het niet zo is maar dan wordt ik het liefste gewoon ongesteld. Ik vind die wisselende cyclussen echt een dingetje. Heb al happy period geslikt en slik sowieso altijd al Teunisbloemolie maar vind dat geen verschil maken. 
Kan je nu wel of niet voelen aan je baarmoederhals of er een ongesteldheid aankomt? 
Groetjes

Er zit helaas niets anders op dan af te wachten,als je ongesteldheid uitblijft dan zou ik om de 2 dagen testen met ochtendurine. De levels in je urine verdubbelen geloof ik om de dag dus dan zou je evt na een tijdje wel positief moeten testen als je echt zwanger bent.
Maar als ik het zo lees ben ik bang dat het niet zo is. Onze lijven zijn vaak erg gemeen als we het graag willen.
Ik hoop voor je dat ik ongelijk heb! Succes!

Ik werd inderdaad voor de gek gehouden door mijn lijf, ik ben vanmorgen ongesteld geworden. Ben gelijk een stuk rustiger en is prima zo. Alleen telkens weer rondom de mogelijke menstruatie wordt ik een beetje zenuwachtig vooral als het voor mijn gevoel over de NOD is. Al ben ik bang dat ik mijn NOD nog niet goed kan bepalen i.v.m. mijn onregelmatige cyclus tussen de 33 en nu 38 dagen (38 was nu, en is de langste cyclus tot nu toe). We zien het volgende maand wel weer :) 

Terug
Bovenaan