3 dagen na NOD

<p>Hoi allemaal,</p><p>Eerste berichtje op dit topic, maar merk dat ik behoefte heb om te sparren. Ik heb een regelmatige cyclus van 28/29 dagen. Zaterdag moest was mijn NOD en tot op heden nog geen menstruatie te bekennen.. Wel continu krampen en het gevoel dat ik het kan worden. </p><p>Ik heb meerdere zwangerschapstesten gedaan en deze zijn continu negatief. Heeft iemand tips? Maakt mij enorm onzeker.. </p>

Hoi! Ik heb een dochter van inmiddels bijna 2, en ik had dit precies, maar dan met een innestelingsbloeding. 

Precies op Nod had ik wat bloed (spotting) dus dacht ongesteld te gaan worden. Daarna stopte dat weer, maar ik testte de dagen na mijn nod dus nog negatief. Pas vijf dagen na nod heel licht positief. 

Mijn enige tip zou dus zijn, even afwachten, hoe onzeker dat ook is. Je lijf kan zulke gekke dingen doen!
Succes!

Wat fijn om te lezen dat het bij jou goed uitgepakt heeft en dat jij ook met die onzekerheid hebt geworsteld.. Vind het echt een mega onzekere periode en weet niet goed wat te doen. Wil aan de ene kant hoop houden en tegelijkertijd ook niet te hoopvol zijn.
Ik ga voor nu geduld proberen op te brengen :) Thanks voor je reactie 

Hey, ik heb hetzelfde! Alleen had ik zondag mijn NOD. Heb ook rugpijn die ik herken van een eerdere zwangerschap, maar de testen blijven negatief. Zeer frustrerend!
Jij inmiddels al wat meer duidelijkheid?

Onwijs frustrerend!! Ik lees ook dat best veel mensen dit hebben, wist ik van tevoren helemaal niet.. 
Hier nog geen duidelijkheid. Ben van plan morgen de huisarts te bellen, ook omdat ik al 4 jaar lang een regelmatige cyclus heb. Dus snap er helemaal niks van. Jij zit dus ook volop in onzekerheid?

Ja, ik heb net weer een test gedaan en wederom negatief. Ik zit nu 2 weken na de eisprong (heb een korte luteale fase), dus er had echt wel een streepje op de test moeten staan :(

Ik ben wel benieuwd wat je huisarts zegt!

En toen was ik ongesteld... Helaas, maar ik moet zeggen dat ik op dit moment vooral opgelucht ben dat ik weet waar ik aan toe ben :)

Terug
Bovenaan