3 dagen naar de opvang en nu al snotneus

<p>Hey,</p><p>mijn zoontje van 7,5 maand was afgelopen tijd ineens niet meer ziek en verkouden. Nu hij 3 dGen naar de opvang is geweest heeft hij meteen enorme verkoudheid. Hele nacht liggen hoesten en slecht ademen. Die mag dus nu ook niet terug. Ik weet echt niet wat ik hiermee aan moet ? Hebbeb meer ouders dit al?</p>

Hier ook met ons zoontje van net 2 jaar. Vorige week ook 3 dagen opvang geweest en ja hoor meteen weer verkouden. Daarvoor hij is 8 weken niet geweest nergens last van gehad.. en nu dit weer 

Sinds c orona er is is mijn zoontje ook nog geen dag ziek geweest zelfs niet verkouden. Daarvoor was hij altijd verkouden en toch zeker maandelijks 2x 2 dagen koorts. Hij is vorige week 2 dagen naar de opvang geweest en nog steeds niet verkouden maar ook ik houd mijn hard vast en vrees dat het weer terug gaat komen 

Hier ook! Zoontje is 2 dagen geweest van de week en na 8 weken niet ziek te zijn geweest direct weer verkouden! Hoesten, snotneus, dus inderdaad mag hij nu niet terug.
Baal wel een beetje, maar tegelijkertijd overheerst ook het gevoel van je doet er niks aan en natuurlijk gaat mijn zoon in zo'n geval vóór mijn werk. Maar het is wel een zure timing zo meteen na de eerste week dat ze weer open zijn inderdaad.
Hopelijk zijn onze kindjes snel beter!

Ja hier 1 dag opvang en nu snipverkouden. Terwijl kinderen niet mogen komen als ze verkouden zijn, dus hoe hebben ze het opgelopen he. Maak me er verder geen zorgen over, het is alleen heel vervelend dat ze met deze, op de opvang opgelopen, verkoudheid niet meer mogen komen :(

Ja ik vind het enorm balen. De nachten zijn nu ook een hel door het continu hoesten en gaan huilen.
als dit elke week weer is mag die terugbetaling wel door blijven gaan van de kosten, want normaal zou hij wel naar de opvang mogen ? Ik ga het in ieder geval even bijhouden.
Ik moet thuiswerken en dat is dan ook weer heftig. Mijn vriend die kan op locatie werken dus die is er dan soms even uit en merkt niks, maar ik zit dag in dag uit met een snotterende baby op de achtergrond tijdens calls ?
Sterkte allemaal!

Terug
Bovenaan