3 dagen ongesteld??

Hey meiden,

Even een vraagje:

Ik zou eigenlijk 15 februari mijn NOD hebben, dit werd uiteindelijk de 18e ('s middags).
Nu ben ik sinds vannacht niet meer ongesteld. Normaal duurt mijn menstruatie een volle week.
Ik heb erg last van mijn onderrug en een erg opgezette buik.
Herkent iemand dit? We zijn nu 8 maanden bezig met zwanger te worden.

Liefs,

Star80

He Star80,
wel vreemd zeg,
ben je onregelmatig ongesteld? of kan je de
klok erop gelijk zetten?
Als je zeker weet dat je nog niet zwanger bent dan zou dit normaal kunnen zijn, ivm spanning ofzo (omdat je toch graag zwanger wilt worden) maar
het zou eventueel ook een innestellingsbloeding kunnen zijn, dit is namelijk kort, minder bloeding enzo.

Misschien kan je een test doen als je zekerheid wilt.
Succes! (laat je t wel even weten?)
Greetz Jan (miskraam gehad nu weer in 1e ronde)

Bij mij waren het korte ongi periodes van 2 dagen tijdens het ontpillen en dit heeft 5 maanden geduurd en mijn menstuatie is nu nog maar 3/4 dagen, dus het kan gewoon veranderen.
Hopelijk ben je snel zwanger, we zijn evenlang bezig...:)

Succes!

@jan1306: Jeetje meis, wat vervelend voor jullie.
Hoop dat er snel positief nieuws is!
Ik ben erg regelmatig ongesteld. Je kan er idd de klok op gelijk zetten! Dit is wel de tweede keer dat de NOD later kwam, dus dat vond ik niet gek. Een innestellingsbloeding kan het denk ik niet zijn, de 3 dagen die ik ongesteld was waren 'gewoon'.
Over de spanning: juist deze maand had ik het helemaal gehad met testen en wachten, hahaha!! Ik hou je adviezen toch even in m'n achterhoofd. Bedankt en succes!!

@Victory: Wat is ontpillen toch iets vervelends! Als ik dat allemaal geweten had, hihi.
Ik had idd bij de NOD-lijst gezien dat we even lang bezig waren! Spannend!! Veel succes!!

Liefs Star

ik was toen ik mijn pil slikte altijd 3 dagen heel erg ongesteld en dan gelijk klaar, nu dat ik gestopt ben met de pil, 1 dag heel licht twee dagen best veel bloed verlies en enorme druk op de onderkant en dan 1 a 2 dagen bijna niets.... weet niet of dit ontpillen is of gewoon dat dit nu zo blijft gaan zolang ik de pil niet meer slik.

ik denk bij jou niet aan een innesteling 3 dagen is dan wel erg lang en meestal is een innesteling juist heel licht roze bloed.

mischien komt het omdat je het nu juist wat meer los laat, dat je lichaam rustiger is en niet zo gespannen en aan 3dagen genoeg heeft om op te schonen.....

sucses ieder geval! hoop dat het niet lang meer voor je duurt want je bent echt al een aardig tijdje op weg

hey,

hetzelfde hier ongeveer, ik zou de 22e ongi worden werd het de 18e laat in de middag/avond en nu sinds gistermiddag bijna niets meer dus net 2 dagen terwijl het anders toch echt wel langer is. ik vraag me ook heel erg af of dit nou mijn menstruatie was of dat het toch een innestelingsbloeding was.

liefs, Kaatje

Hallo dames.

Ik zou nu 15 weken en 2 dagen zwanger moeten zijn volgens de verloskundige.

Alleen ik twijfel daaraan, want 10 november heb ik getest nog voor mijn menstruati zo'n 2/3 dagen. Rond 12 oktober ben ik 3 dagen "ongesteld" geweest licht bloedverlies meestal ben ik erg heftig ongesteld.

Kan het kloppen wat de verloskundige zeg of ben ik langer zwanger dan we denken? Wie kan me helpen.

Groetjes

ik ben normaal 7 tot 10 dagen ongesteld de eerste dagen zo  erg dat ik  om de 2 uur niet verschonen 
nu was ik 4 dagen ongesteld en ik had aan 3 o 4 overdag genoeg
 hun was te vreden  ivm ik normaal 7 dagen of langer bloed

maar ik houd bepaalde klachten van voor de menstruatie
zwaardere en pijnlijke  borsten
meer plassen
misselijk honger
zwaarder enz
wie weet een antwoord  
gyn  wist het ook  niet

Terug
Bovenaan