hoi hoi,
Tja, de eerste vragen die bij me opkomen zijn... hoe is normaal gezien je cyclus, is die regelmatig? Hoelang ben je al bezig met proberen zwanger te worden, en eventueel, hoelang geleden ben je gestopt met de pil? Al deze dingen kunnen er voor zorgen dat je cyclus nog wat ontregeld is, en dat je dus zomaar een paar dagen tot wéééken overtijd kunt zijn.
Heb je ovulatietesten gebruikt, of misschien je temperatuur bijgehouden, dan kun je namelijk je cyclus in de gaten houden, en zo 'n beetje weten wanneer je eisprong is, en wanneer je ongi moet worden.
't is moeilijk om zonder antwoorden op die vragen je een goed advies te geven.
Er zit in de verschillende zwangerschapstesten wel verschil, je hebt erbij die je zelfs al 4 of 6 dagen voor je NOD kunt gebruiken, dit zou komen doordat die tests al een heel kleine hoeveelheid hcg in je urine kan opsporen. Deze test is van matcare en kun je bestellen op www.matcare.nl . Binnen een paar dagen krijg je deze heel discreet thuisgestuurd, vind ik zelf wel heel fijn. Die teste bevallen mij goed.
Ook kun je op die site ovulatietests bestellen.
Alles is daar niet zo duur en er is keuze uit verschillende dingen en pakketten (lijkt wel een reclame advertentie.)
Als ik jou was zou ik in ieder geval nog een aantal dagen wachten. Als je wel echt zwanger bent, dan stijgt de hcg-waarde iedere 2 dagen.
succes,
Moon