3 dagen overtijd en ontzettend moe

Hoi meiden, ben even een tijdje niet actief geweest op het forum. Wel af en toe gekeken maar nergens op gereageerd.

Ben nu 3 dagen overtijd en ontzettend moe. Heb maandag een test gedaan, maar die gaf aan 'niet zwanger'. Ik heb verder nog geen gevoel dat ik ongi moet worden. Dus we wachten nog even een aantal dagen af.
Ben wel vrij relaxed, de vorige keren voor mijn ongi had ik spanningen in mijn buik.

In de 20 maanden dat we bezig zijn, ben ik nog maar  2 x overtijd geweest en 1x een dag te vroeg. We lopen al bij de gyn, en ik kan niet eerder een afspraak maken als ik ongi ben.

De vorige keer had ik een inwendige echo, en daar was nog geen eitje te zien. Waarschijnlijk had ik nog geen ei-sprong gehad.

Ben erg benieuwd nu, ik reken nergens meer op, want na 20 maanden verwacht ik echt  niet meer een spontane zwangerschap. Wij hebben gewoon hulp van de dokters
nodig. Dus mijn lichaam houdt me gewoon weer voor de gek. Gemeen hè.

Ik hou jullie op de hoogte.
Het is lente, april is een vruchtbare maand, dus laat ons nu allemaal zwanger worden.

Veel liefs van Gré

Hoi bloempje,
bedankt voor je reactie.
Ben nog steeds ontzettend moe. Steeds maar gapen. Geen energie.
Nog steeds geen rode duivels en ook geen gevoel dat ze komen.
Vandaag wel pijnlijke borsten.
Ik zal toch niet.....

Neeee! Waarschijnlijk gaan we zondag weer testen, als de rode duivels niet al zijn aangetreden. Ik ben dan een week overtijd, dus als er dan geen 'zwanger' staat, dan is mijn lichaam gewoon in de war en maakt ie het ons weer eens erg ingewikkeld.

Dus er komt een vervolg.

Liefs van Gré

p.s Hoe gaat ie met jou?  

Terug
Bovenaan