3 dagen overtijd >> test super negatief !!!! ;-((

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Had me even losgerukt van het zwager worden maar weet het nu echt niet meer.
Heb een vrij onregelmatige cyclus............ van 23 tot 28 dagen...... vorige maand was ik ineens na 17 dagen ( !!!! ) weer ongi ???   En nu had ik afgelopen donderdag ongi moeten worden ( dag 26 ) maar nee............. Nu is het dag 29 van mijn cylus, mijn temp is nog steeds hoger dan voor mijn ei ( voor ei   36.3 en na ei rond 36.7 ) en dat heb ik nu nog steeds. heb wel al een dikke 1.5 week het gevoel dat ik ongi moet worden maar wordt het niet. Mijn urine is ook erg donker en ik was bang een blaasontsteking te hebben maar voel voor de rest niets. Geen misselijkheid, geen gevoeloge borsten.......... gisteren op dag 28 getest met een bonkend hart maar negatief

iemand dit ook meegemaakt ???

groetjes,

Blanca

Hai,

Ja ik heb het ook meegemaakt en bij mij duurt het steeds langer de laatste cyclus was 43 dagen en nu zit ik al op 52 dagen en nog steeds negatief frustrerend he, sterkte in ieder geval.

veel liefs wies

Het is echt niet te geloven.......... ik had het nig niet geschreven hier of de eerste rode druppels werden zichtbaar...........

Ik baal stevig............... op naar ronde 10..............

jeetje wat ontzettend balen zeg
Ik hoop voor je dat je de volgende ronde meer geluk hebt.
Liefs Rene

Beste Yappie,

Ik weet wat je bedoeld, ik heb vandaag toch tegen beter weten in een test gedaan en die was negatief. Mijn NOD was afgelopen woensdag en vanaf vrijdag ben ik licht aan het bloeden alleen zet het niet door. Balen zeg dat bij jou ook de rode druppels zichtbaar zijn.

Liefs Tieneke

Hoi meiden !!

Dank jullie wel voor jullie medeleven !!! Echt heel fijn !! Soms heb je het idee dat je er alleen voor staat in dit soort situaties................ maar ik weet dat dat hier niet zo is !!! Soms zou ik zo het bijltje erbij neer willen gooien.......... ben de jongste niet meer, 36 jaartjes alweer en wil zo graag zwanger worden dat het soms eigenlijk niet helemaal gezond meer is zoals ik er soms mee bezig ben.......... Ik weet zeker dat het tussen de oren zit. Maar wanneer je zo graag wilt, hoe is het dan mogelijk om er niet mee bezig te zijn ??? Ik hang hier al wat maandjes rond en zou zo graag eens een positief bericht willen schrijven !!!   Zoals zovelen hier natuurlijk, daar ben ik me deterge van bewust. Ben ik bij mij HA geweest en die zegt : stop met tempen, stop met ovutesten, stop met er zo mee bezig te zijn.......dan komt het vanzelf ...........YEAH RIGHT !!! Makkelijk gezegd weer van zo'n arts........
Gisteren helemaal down de stad in gedoken.......... wilde mezelf even verwennen. Loop ik in de V & D zie ik toch allemaal enorme echt heel erg leuke kleertjes voor baby's........... kon er niets aan doen, ik liep er gewoon automatisch naartoe. Sta ik daar een beetje weg te dromen en realiseer me dat mensen me toch raar aankeken en naar mijn buik staarde, die ik dus helemaal niet heb............. voel je je ineens weer zo eenzaam.............

AFIJN !!! heel fijn even mijn ei hier kwijt te kunnen. Morgen zal mijn humeur vast beter zijn !!

Liefs,
Blanca

Terug
Bovenaan