3 dagen overtijd maar???? hellup!!!

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal ik ben weer terug van weggeweest ik had het zo druk!!!
maar ik weer eens een vraagje. ik ben nu al 3 dagen over tijd! maar ik heb ook al 3 dagen bij het afvegen een beetje bruin bloed. ik vind het niet terug in mijn ondergoed, weet iemand wat dit is. een vriendin van mijn is net bevallen en zei denkt dat ik gewoon oud bloed verlies en mischien zwanger!! ik hoop het zo! ben nu 11 maanden bezig! ik durf ook geen test te doen of toch wel allemachtig wat is dit verwarrend zeg.

hellup!!

liefs trisha

Hai Trisha,

Spannend!! Na 11 maanden zou het natuurlijk echt een geschenk zijn! Ik ben dit jaar 2 keer (kort) zwanger geweest en had ook oud bloed bij afvegen. Volgens huisarts teken dat je baarmoeder zich "schoonmaakt" voor het vruchtje. Kies rustig moment met je mannetje om toch maar testje te doen. Als je nooit overtijd bent, ben je waarschijnlijk gewoon enorm zwanger!!
Succes!! Ik zal voor jullie duimen!!
xxx Annette

Hoi trisha

Het zou heel goed kunnen dat je wel zwanger bent hoor
Een vriendin van mij had dat ook .
Ik denk trouwens dat ik je wel ken , volgens mij kom je ook uit swifterbant
Ik denk trouwens dat je gewoon effe een testje moet doen , dan ben je ook van die onzekerheid af .

Gr

hoi wat spannend zeg! heb je al een test gedaan?
groetjes en succes, olivia

Ik heb het 2x gehad en deed dan na een paar dagen een test die negatief was, na 10 dagen was ik dan alsnog ongesteld

De derde keer dat ik toen overtijd was heb ik 2 weken gewacht met testen, en toen was het raak.

Als je nou op 24 december nog niet ongesteld bent, kan je op eerste kerstdag een test doen, als die nou positief is heb je gelijk een super kerstcadeau!!!

Liefs Randy

hallo allemaal

wat leuk zeg al die berichtjes!! maar ik heb slecht nieuw ik denk dat mijn lichaam mij echt voor de gek heeft gehouden.want ik ben net ongesteld geworden..wat baal ik zeg!!!! helemaal omdat we nu al 8 maanden bezig zijn. en iedereen zegt dat ik me er niet zoveel mee bezig moet houden. dat het dan vanzelf wel komt. maar ja zet het maar eens uit je hoofd.

maar quinsjen??(schrijf ik het goed?) ik kom inderdaat uit swifterbant wat grappig zeg!! wie ben jij dan??

groetjes trisha
succes allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoi hoi,

Balen joh dat je ongi ben geworden. Nou volgende keer beter toch. Ik ben nu ook 3dgn overtijd en geen enkel teken van de duivels.

Maar het is wel moeilijk om er niet mee bezig te zijn maar ze zeggen dat het wel helpt.

Gr Fruit Girl
Ronde 8 1ste kindje

Terug
Bovenaan