<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Hey allemaal,</p><p>Afgelopen maandag was mijn NOD, al vanaf 4 dagen voor nod krampen die lijken op menstruatiekrampen, met vlagen misselijk en pijnlijke borsten.De welbekende puistjes die ik heb rond de menstruatie zijn er ook maar heb nog geen bloed gezien. Het enige wat ik afgelopen dagen heb gehad is witverlies...</p><p>Heb dinsdag een test gedaan(kruidvat), deze was negatief. Vanochtend een test gedaan (sensitest) waarop ik een heel dun lijntje dacht te zien staan, vervolgens vanmiddag weer getest (action early) en deze was ook negatief.</p><p>Ik weet het echt even niet meer.. ik ben altijd zo stipt op tijd en wanneer mijn menstruatie afwijkt word ik altijd 1/2 dagen vroeger ongesteld, heb dit nog nooit meegemaakt. Nu las ik verhalen van meiden die ook laat na NOD positief hebben getest en dat bij sommigen het HCG hormoon langzaam op gang komt. Maar klopt deze info wel? Iemand misschien ervaring hier mee?</p>