A
Anoniem
Guest
<p>Hi allemaal, </p><p>Waarschijnlijk de zoveelste topic maar ik moet het even kwijt!</p><p>Ik ben nu 3 dagen overtijd en ik was vorige week een paar dagen misselijk (alleen in de ochtend), veel speeksel in de mond, hoofdpijn en erg moe. Het gekke is dat dat deze symptomen verdwenen zijn sinds 2 dagen. Ik heb alleen nog zo nu en dan krampjes in mijn onderbuik en heb soms echt het gevoel dat ik ongesteld moet worden.</p><p>Ik heb afgelopen vrijdag en vandaag een test gedaan maar beide negatief. </p><p>Ik heb normaal altijd een regelmatige cyclus tussen de 28 en 30 dagen en ben eigenlijk nooit overtijd. Snap er niks van. We hebben wel ‘geklust’ in mijn ovulatieperiode dus er is zeker een kans. </p><p>Herkennen jullie dit? Kunnen de symptomen opeens over zijn maar dat er toch een kans is dat ik zwanger ben ondanks de negatieve testen?</p><p>Ik moet er ook bij vertellen dat ik sinds 2 maanden koolhydraatbeperkt aan het eten ben en 5 kilo ben afgevallen in deze 2 maanden maar ben pas nu overtijd, heeft het misschien hiermee ook te maken?</p><p>Ik hoor graag jullie bevindingen! Xoxo</p>