3 dagen overtijd maar test negatief

A

Anoniem

Guest
<p>Hi allemaal,  </p><p>Waarschijnlijk de zoveelste topic maar ik moet het even kwijt!</p><p>Ik ben nu 3 dagen overtijd en ik was vorige week een paar dagen misselijk (alleen in de ochtend), veel speeksel in de mond, hoofdpijn en erg moe. Het gekke is dat dat deze symptomen verdwenen zijn sinds 2 dagen. Ik heb alleen nog zo nu en dan krampjes in mijn onderbuik en heb soms echt het gevoel dat ik ongesteld moet worden.</p><p>Ik heb afgelopen vrijdag en vandaag een test gedaan maar beide negatief. </p><p>Ik heb normaal altijd een regelmatige cyclus tussen de 28 en 30 dagen en ben eigenlijk nooit overtijd. Snap er niks van. We hebben wel ‘geklust’ in mijn ovulatieperiode dus er is zeker een kans.  </p><p>Herkennen jullie dit? Kunnen de symptomen opeens over zijn maar dat er toch een kans is dat ik zwanger ben ondanks de negatieve testen?</p><p>Ik moet er ook bij vertellen dat ik sinds 2 maanden koolhydraatbeperkt aan het eten ben en 5 kilo ben afgevallen in deze 2 maanden maar ben pas nu overtijd, heeft het misschien hiermee ook te maken?</p><p>Ik hoor graag jullie bevindingen!   Xoxo</p>

Hoi,
Ik heb een soortgelijk iets meegemaakt en na heel veel te hebben gelezen van “dr. Google” was het bij mij waarschijnlijk een samenkomst van veel stress, het lichaam wat doet wat het wil en toch niet de zo regelmatige cyclus die ik dacht te hebben. En als je een keto-achtig dieet volgt kan dat denk ik zeker wel invloed hebben op je cyclus.

Thanks JamieV voor je reactie! Ik denk dat het ook hierdoor komt maar het enige wat je kan doen is afwachten ?
Sinds gistermiddag heb ik licht bloedverlies maar het is nog niet doorgekomen mijn menstruatie. Normaal breekt het erna los, na een dag licht bloedverlies. Ik denk dat mijn hele cyclus van slag is.

Het is soms echt vervelend dat je niet op je lichaam kan vertrouwen (en dan zeg ik het nog heel netjes!)
Vorige ronde had ik eenmalig een dag met o.a. flinke menstruatiekrampen maar de bloeding kwam pas een week (!!) later op gang. Het is alsof mijn lichaam eindelijk doorheeft hoe graag ik zwanger wil worden dus geeft het me alle verschijnselen zonder de echte zwangerschap. Niet cool lichaam... maar we gaan vol goede moed verder! Ik hoop dat het snel doorzet nu voor jou en dan een nieuwe ronde, nieuwe kansen :)

Zeg dat wel! Vandaag is het helemaal doorgekomen en ben echt gelijk heftig ongesteld. Had anders gehoopt, maar we geven de moed idd niet op! 

Terug
Bovenaan