3 dagen overtijd, maar toch negatieve test...

A

Anoniem

Guest
Hallo ladies,

3 dagen overtijd en alle verschijnselen, dus ik dacht: "Die is in de pocket" toen ik vanochtend ging testen. Maar niets, hoor, slechts 1 streepje! Zelfs geen vaag tweede lijntje; helemaal niets... Terwijl ik altijd zo regelmatig ben met een cyclus van 28 dagen.

Wat vinden jullie? Moet ik mezelf voorbereiden op de RD ´s  of goede moed houden, zolang ik niet ongi word?

Hoe staat het met de andere dames die hun NOD rond 4 juni hadden?

Groetjes, Faye

hoi
mijn  ongi was ook 4 juni
ik was 2 dagen overtijd normaal altijd stipt tot om de dag
maar bij mijn zijn ze gisteren gekomen de rode duivels
maar ik hoop voor jou dat je mss te vroeg getest hebt en anders komen ze er aan

groetjes tess

Hoi hoi,

Ik was toen ik stopte eerst netjes elke 28 dgn ongi daarna wisselde het van 22 dgn na 25 dagen maar hield altijd de langste cyclus aan 28 dagen. Toen ik begin dec ongi moest worden testte ik op de dag van mijn NOD en die was negatief maar toch voelde ik me anders en was mijn temp ook hoog zo'n 37,3 gr dus testte ik 3 dagen daarna en toen was ie positief.

Dus het kan nog steeds hoor zal voor je duimen dat het raak is.

Gr Fruit Girl 29 wk en 6 dgn zwanger

Hallo

Ik zou na drie dagen nog geen RD nog een test doen als ik jou was. Ik heb zelf ook een regelmatige cyclus, maar heb het ook een keer gehad en toen kwamen de RD alsnog na 3 dagen. Toen dacht ik ook echt dat ik zwanger was, veel verschijnselen.
Maar zo lang de RD er nog niet zijn is de kans nog steeds dat je zwanger bent en misschien was de test te vroeg om positief te testen. Toch nog maar even afwachten!
Ik duim voor je!!

Liefs Yvonne

Thanx voor jullie reacties! Toch heerlijk om dit soort dingen te kunnen delen. Ik heb nog een beetje hoop.

Bij mijn vorige zwangerschap (met spiraal, afgebroken door de abortuspil) testte ik ook negatief op mn NOD en toen pas een week later positief. Misschien maak ik in het prille begin gewoon niet zoveel HCG aan, wie weet...

Aan de topics te zien, zijn er veel meiden deze maand overtijd, maar willen de positieve testjes nog niet echt komen. Succes allemaal!

Groetjes, Faye

Terug
Bovenaan