3 dagen overtijd, negatieve test

<p>Hallo, </p><p>Ik ben nu 2 maanden bezig met "proberen" zwanger te worden. </p><p>Mijn cyclus is normaal 26 dagen en ik ben nu 3 dagen overtijd mijn NOD was zaterdag 26 februari. </p><p>Toch is een zwangerschapstest negatief, ook als dit ochtendurine is. </p><p>Heb getest op 1 dag voor mijn NOD, op mijn NOD en de dag erna en vandaag weer. Alles negatief.</p><p>Ik heb wel borrelige darmen, heel soms misselijk en een zeurderig gevoel net boven mijn schaamstreek. </p><p>Normaal als ik ongesteld moet worden heb ik hier een aantal dagen ervoor erg veel last van maar dit is nu niet zo. </p><p>Is er nog een kans om toch zwanger te zijn of moet ik gewoon de hoop opgeven en wachten op mijn menstruatie? </p>
 
Ik heb de pil gebruikt. Maar daar ben ik al een tijdje mee gestopt. Mijn cyclus is nu "normaal gesproken" stabiel. Een ovulatietest was ook positief op 12 februari.  
 
Ik was een week overtijd voordat ik positief werd.
Kijk het even aan en probeer over een paar dagen nog een keer.
Succes!
 
Als je ovulatietest positief was op 12 februari dan verwacht je 13 of 14 februari je eisprong. Met een luteale fase van 14 dagen verwacht je dan op 27 of 28 februari je menstruatie. Het zou kunnen dat je luteale fase deze cyclus wat langer is dan gebruikelijk. Ik zou over 2-3 dagen nog eens testen als je dan nog niet ongesteld bent geworden
 
De gemiddelde luteale fase is 14 dagen, maar kan ook 16 dagen zijn. Je bent gemiddeld dus nog maar 1 of 2 dagen overtijd. Ik zou even rustig afwachten tot je ongesteld bent. Als je dat over een paar dagen nog niet bent dan nog een test doen.
 
Ik heb dat ook gehad. Ik voelde me zwanger met opgeblazen gevoel en diarree. Ik heb ook de huisarts gebeld, ze vertelde me dat ik gewoon moest afwachten tot mijn menstruatie. Dat kwam uiteindelijk 2 weken te laat. Ik denk persoonlijk dat de innesteling toen net niet is gelukt waardoor mijn menstruatie langer uitbleef. Ook had ik innestelingsbloeding. Dus toch even afwachten hoe moeilijk dat ook is. Hopelijk heb je snel een positieve zwangerschapstest in je handen.
 
Terug
Bovenaan