3 dagen overtijd, niet zwanger

<p>Hey dames..</p><p>Ben nieuw op dit forum.</p><p>Ben sinds oktober gestopt met de pil. Ik heb een cyclus van ongeveer 31/32 dagen. Ik zou afgelopen zondag ongesteld moeten worden, maar dit bleef uit. Wel last van pijn in mijn onderrug (heb ik normaal ook als ik ongesteld moet worden) En laatste weken heel veel duizelig (heb ik normaal niet) Ook moet ik de laatste dagen meer plassen dan normaal. </p><p>Ik ben intussen nog steeds niet echt ongesteld (alleen af en toe klein beetje bruine afscheiding en gisteravond een piep klein beetje bloed)  Vanochtend dan toch maar een test gedaan, maar negatief.</p><p>Ik snap er helemaal niks van.. zit nu al op dag dag 36.</p><p>Zou ik alsnog zwanger kunnen zijn? Ben een beetje radeloos.. </p>
 
Kan nog zeker ontpillen zijn hoor. Bij sommige mensen is het net zoals bij jou. Bij andere heel onregelmatig. Stress, niet helemaal fit en drukte kan ook oorzaak zijn dat het een x later is. Als het heel lang uitblijft eventueel bloedonderzoek laten doen
 
Oh wist niet dat dat zo lang kon duren.. 

Er zit nu helaas niets anders op dan wachten denk ik. Vanaf wanneer zou ik de dokter het beste kunnen bellen denk je? 
 
Hmm en nu verschijnt dit artikel op nu:https://www.nu.nl/coronavirus/6146857/ongesteldheid-is-mogelijk-korte-tijd-afwijkend-na-coronaprik-hoe-zit-dat.html

Ik heb 1 juli mijn eerste prik gehad.. 
 
Ik heb zelf corona gehad en heb besluit genomen om geen inenting te nemen. Dit om meerdere redenen maar ik las dat vandaag ook idd. Dus dan zou ik kijken wat je aankomende maand doet en anders in september ff na de huisarts. Dan ben je inmiddels ook bijna 1 jaar pilvrij zou je eventueel kunnen vragen of ze willen kijken of je waardes enzo gewoon goed zijn. Gewoon een check up zeg maar
 
Goedemorgen,
Vandaag ben ik drie dagen overtijd na het gebruik van 1 maand letrozole momenteel is het dag 31 van de cyclus mijn ovulatie was 29 oktober. 
Mijn zwangerschapstest was vanochtend toch weer negatief ook zijn er geen menstruatie symptomen. Wat kan ik nu doen aangezien het nu weekend is?
 
Vandaag 4 dagen over tijd en dag 32 van de cyclus. Toch ongesteld geworden. De testen hadden het natuurlijk al bevestigd maar toch hou je hoop.. ik heb morgen een telefonische afspraak met de arts, hopelijk wil ze de dosis letrozole verhogen. Mijn gemiddelde dagen zijn 33,3 dus hoe erg is mijn cyclus nu dan ingekort. Beetje teleurgesteld in de werking van letrozole in ronde 1. 
 
Terug
Bovenaan