3 dagen overtijd Pregnyl

<p>Goedemorgen! Vandaag ben ik 3 dagen overtijd, geen menstruatie te bekennen en ook geen positieve test.. Nu zit ik in een fertiliteitstraject al 2 jaar en heb ik Pregnyl gespoten 2,5 week geleden om eisprong op te wekken. Heeft iemand dit eerder gehad dat je na Pregnyl geen eisprong hebt gehad? Heb namelijk gehoord dat je daar eigenlijk altijd wel een eisprong van krijgt, wat zou het anders kunnen zijn? Word er echt zo onzeker van zo..</p>

Gebruik je ook iets van clomid ofzo? Ik ben uiteindelijk overgestapt van Clomid naar Letrozol, omdat de clomid ervoor zorgde dat het baarmoederslijmvlies niet goed uitrijpte, waardoor er 2x over bijna 50 dagen tussen zaten (van menstruatie tot volgende menstruatie). Uiteindelijk is dit beide keren opgewekt met Primolut. 
Misschien eens bellen naar kliniek/ziekenhuis en aangeven dat je wel overtijd bent maar negatieve tests hebt... Vragen om een afspraak? 

Ik gebruik Ovaleap injecties (hiervoor letrozol gebruikt) om follikels en bms te laten rijpen en pregnyl om eisprong te laten plaatsvinden, heb hierbij ook echo's, mijn BMS was goed en follikels waren ook groot genoeg! Eerder rondes nooit gehad dat ik overtijd was, laatste rondes juist een stuk eerder ongesteld! Heb vanochtend al gebeld naar het ziekenhuis, maar ze zijn nu dicht vanwege kerst natuurlijk ? nu maar tot maandag wachten en tot die tijd toch maar testen en anders dan bellen! Misschien een late innesteling geweest dan of toch geen eisprong? Je word er zo onzeker van he! Bedankt voor je bericht! 

Terug
Bovenaan