3 dagen overtijd test negatief

hoi

ik ben nu 3 dagen overtijd en heb 2 verschillende testen gedaan vandaag. van kv (2 voor 5 euro)  en predictor. allebei negatief. heb nog helemaal niet het gedat ik ongi moet worden maar ook niet dat ik eventueel zwanger ben. heb in maart een miskraam gehad en werd daarna na 6 weken ongesteld. normaal ben ik altijd precies op tijd.
mensen ervaring mee?
groetjes bianca

Je kan inderdaad kort zwanger zijn waardoor je negatief test, dus even een paar dagen wachten voordat je opnieuw test.
Het kan ook zijn dat je onregelmatig bent deze maand. Ik heb zelf ooit een miskraam gehad. Voor de miskraam was ik altijd stipt op tijd ( soms 1 of 2 dagen over), maar na de miskraam kon ik zo ineens 2 weken overlopen terwijl ik niet zwanger was. Ik denk dat dat van de miskraam is gekomen. Niet echt om je mee op te vrolijken natuurlijk, maar je kan dus na een miskraam een tijdje onregelmatig zijn. Bij mij stabiliseerde dat na een maand of 4,5 weer. Daarna ben ik ook snel zwanger geworden.

Succes en ik hoop dat je deze week nog positief test!

hey! bedankt voor jullie reactie.
zo onzeker he. ben nog niet ongi , maar denk idd door die miskraam dat het langer duurt. vooral omdat ik me ook echt niet zwanger voelt. wacht weer ff een paar dagen af.

Terug
Bovenaan