3 dagen overtijd test negatief

Hoi Dames,

Ik baal als een stekker! Ik zou afgelopen woensdag of donderdag mijn NOD hebben. Ik had al vanaf een week daarvoor het idee dat ik weleens zwanger kon zijn. Steken in mijn onderbuik, krampjes, donkere tepels. Dus had ik dinsdag al een test gedaan van het kruitvat, die was negatief, maar ik dacht ach het is eigenlijk te vroeg om te testen dus dan doe ik zondag een clearbleu test. Vanmorgen getest en er kwam NIET zwanger op te staan............
Ik ben nog NOOIT overtijd geweest behalve bij mijn eerste zwangerschap in 2009 toen wist ik ook al paar dagen voor mijn NOD dat ik zwanger was en de test was op dag van NOD ook super duidelijk toen. Ik ben laatste tijd ook weleens misselijk en normaal als ik ongi wordt krijg ik de avond te voren heftige hoofdpijn en voel ik het aankomen.

Nu voel ik absoluut geen ongi aankomen.

Oh , dit maakt me erg onzeker want ik wil heel graag weer zwanger zijn en een broer of zusje voor mijn zoontje. Iemand advies of ervaringen?

Hoi, ik heb ook zoiets. Afgelopen maandag moest ik ongi worden. Ben het nu nog steeds niet. Ik had die maandag een test gedaan van clearblue. de eerste minuut stond er heel duidelijk een + maar na 2 minuten was ie helemaal weg en stond er nog maar 1 streepje. Woensdag en gister weer een test gedaan. Beide negatief. Van woensdag tot vrijdag heb ik een innieminie beetje bruinverlies gehad. Maar niet in mijn urine.

Mijn gevoel zegt ook dat ik zwanger ben.
Ik ben ook heel erg onzeker nu en weet niet goed wat ik moet doen!

Ik zou nog even een paar dagen wachten, misschien is het HCGhormoon nog niet voldoende aangemaakt en test je daarom negatief...
Je kunt ook altijd een bloedonderzoek bij de huisarts laten doen..

Ik zou met een volgende test nog wachten tot je een week over tijd bent. Een vriendin van mij had pas na anderhalve week een positieve test.
Wat je ook kan doen is testen met een vroege test. Deze reageert op lagere concentraties HCG. Als je zwanger bent, maar nog geen positieve test hebt, moet deze test volgens mij wel positief aangeven als je NOD al is geweest!

Succes!

Liefs Daisy

Hee
snap je onzekerheid, heb het zelf ook!ruime een week overtijd en toch nog negatief getest!het is een raadsel, normaal nooit overtijd en nu dus wel! ja ik zeg jou wat iedereen ook tegen mij zegt. bij twijfel naar huisarts gaan! ik kijk het nog wel een weekje aan!veel succes en hoop dat je zwanger bent!
liefs

Hoi meiden,

muisv: Ik had een test van CB die zwanger of niet zwanger aangaf. bij mij dus niet zwanger.
Ik ben ook erg onzeker en weet ook niet wat ik moet doen. Ik probeer wel rustig te blijven want stress is ook niet goed.

Fa1985: mag je zo'n bloedonderzoek meteen laten doen of moet je wachten tot je verder over tijd bent?

Daycey: Ik ga morgen maar eens naar d ekruitvat kijken of ze daar een vroege test hebben....

Neomi85: hopelijk zijn we zanger !

hallo boefke,

ik ben zelf nu 9 weken zwanger
maar bij mij was het ook zo
ik was overtijd wat ik eigenljk nooit was en toch gaf de test niet zwanger aan!
heb toen een week gewacht en daarna testte ik wel positief,waarschijnlijk heb ik gewoon me eisprong iets later gahad en duurde het daarom langer voordat ie positief aangaf!
hopelijk is het bij jou net zo!

xx sas

Ik herken het helaas! ons lichaam kan ons flink voor de gek houden, maar het kan nog alle kanten op (blijkt wel uit bovenstaande reacties ;-)

Heel veel sterkte. Ik hoop dat je snel een positieve test in handen zult hebben! Liefs

Terug
Bovenaan