3 dagen overtijd

<p>Heei Dames, </p><p>Ik ben nieuw hier maar wij hebben een kinderwens en wat is het fijn om hier alles te bespreken en de inzichten van andere te horen.  </p><p> </p><p>Ik had maandag ongesteld moeten worden maar dit is niet gebeurd. Gister op mn werk kreeg ik enorme buikkrampen en ben ik na de wc geweest, met afvegen had ik licht roze bloed dacht ach ik ben ongesteld.. maar nee.. dat ben ik niet ?? </p><p>Heb 1 week voor mijn menstruatie moest komen pijnlijke borsten gehad, nu heb ik nog krampen alsof ik ongesteld moet worden.. op internet las ik dat dit van een innesteling kon komen.. iemand hier ervaring mee ? </p><p>De testen die ik gedaan heb waren negatief. </p><p> </p><p>X</p>
 
Hii heb nooit echt innestelingsbloeding gehad. Mocht je vrijdag nog niet ongesteld worden gewoon weer testen!. 
Ik had een early test gedaan die was negatief. Op de nod zelf ook een test gedaan. Dag erna ook en 3 dagen later was hij toch positief.
Succes
 
Hoi hoi,
 
Ik heb precies hetzelfde gehad als jou. Dat bloed kan inderdaad van de innesteling komen en die buikkrampen had ik in het begin ook heel erg, verloskundige vertelde mij dat dat komt door de enorme groeispurt die je baarmoeder gaat maken. Er veranderd veel in korte tijd in je buik. Misschien ben je wat te vroeg met testen, ik zou het over een paar dagen nog eens proberen.
 
Hoihoi,
bij de zwangerschap van mijn eerste heb ik het inderdaad ook gehad. Wat licht bloedverlies wat niet doorzette. Een dag of 3 later toch maar getest omdat het bij die paar ‘vegen’ bleef. Hardstikke positief! VK gaf toen ook aan dat het kan, bloeden moet echter heel minimaal blijven. 
Hoop het voor je!!
 
Bedankt alvast voor jullie reactie, aangezien ik de ziekte van hashimoto heb en ik er niet gerust op ben heb ik voor morgen vroeg een afspraak gemaakt bij mijn huisarts.. ik ben benieuwd en durf niet te veel te hopen. 
 
Terug
Bovenaan