3 dagen overtijd

A

Anoniem

Guest
ben nu 3 dagen overtijd en me temp is nu 37gr was vanmorgen kotsmisselijk en erg beverig op me benen,ga 6 keer in een uur plassen,maar heb het lef nog niet om een test te gaan kopen omdat ik bang ben om toch ongi te worden ondanks het niet zo voelt,ga liever terug naar me bed maar moet zo gaan werken om 9 uur,ik heb zoiets zal ik morgen dan maar een test doen en dan zeg ik weer tegen me man zal ik het vrijdag maar doen,,,,getver wat duurt wachten toch lang..oja nog even dit het hoeft niet altijd het geval te wezen als je temperatuur iets zakt dat je dan niet zwanger ben iedere vrouw is toch immers anders...knuffies pepe.

Je bent vast echt zwanger!

ik voel me ook anders dan anders in deze maanden dat we bezig zijn!
durf eigenlijk ook niet een test te doen dus ik wacht nog wel even , bang voor de teleurstelling!

morgen is mijn nod.dus nog even afwachten!mijn ervaring is dat ik altijd wat eerder ongie word dan de datum die ervoor staat en nu dus niet!temp is steeds 36.8/36.9

ik hou een temp.lijst bij, al heb ik dat dit x niet echt bij gehouden want je word echt gek en bent er veel te veel mee bezig!

nou meid spannend, sorry voor mijn lange verhaal maar moest het even kwijt!hoor ik de uitslag nog van je?
liefs fem

Lieve Pepe,

Hoe hou je het in godsnaam vol? Succes, ik duim voor je!

Erika

femke bedankt hoor meis ik weet het nu echt niet meer kreeg daarnet een test van me ma en wat denk 1vette streep weer niks balen dus maar nou las ik net dat het beter is na 5 dagen overtijd een test te doen.moet vrijdag naar het ziekenhuis en dan gaan ze daar en test doen bij me gyn. groeten pepe.

Terug
Bovenaan