3 dagen overtijd!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo,
Pas gestopt met de pil en we gaan voor ons tweede kindje. Ik had half december al zo'n voorevoel dat het meteen raak was. Ik had last van lichte buikpijn, beetje slijmpjes, voelde me anders maar ik durfde niet te veel te hopen. Nu ben ik al 3 dagen overtijd. Ik heb nog steeds last van lichte buikpijn. Had het een eisprong geweest dan voel je dat toch geen 3 weken!!!! Ik durf nu nog niet te testen omdat ik pas gestopt ben met de pil en dat het misschien gewoon allemaal wat langer duurt voor alles op gang komt? Wat denken jullie??? Ik word er bijna gek van!

Hoi Febe,
Spannend he? Ik heb mijn nod de 15e, gerekend op een cyclus van 28 dagen. Mijn ervaring leert me echter dat ik na het stoppen met de pil meestal een cyclus van 23 dagen heb... Afwachten nog even dus. Ik heb me voorgenomen om niet te testen voor dag 35, want inderdaad, na de pil kan je cyclus wel wat verschillen. Ik duim alleszins voor je dat je voorgevoel klopt, en dat je inderdaad een septembermama (?) mag worden.
Groetjes,
Marian

Hoi Febe,

Toen ik voor het eerst zwanger was was het gelijk raak. Het hoeft dus niet persé lang te duren. Ik was mijn pil vergeten te halen en dacht dat het toch niet zo'n vaart zou lopen.
Nu ben ik deze maand ook de pil vergeten te halen en ook ik heb continu ongi pijn. Soms denk ik dat ik last heb van mijn borsten, maar het kan ook gewoon zo zijn omdat ik het wil.
Ikzelf zou gaan testen!!! Ben namelijk te nieuwsgierig, heb nu ook al 4 testen gedaan terwijl ik weet dat dat nog niet kan hihihihi.

Ben benieuwd!!!

Gr Segunda

Als je net bent gestopt met de pil heeft je lichaam wel even nodig om weer in het gereel te komen. Alles wat je voelt kan dus ook daardoor komen.

Hallo Febe,

Die pijn in de buik die jij beschrijft, had ik ook. En ik had het ook al een tijdje hoor en dacht dus steeds dat ik ongesteld moest worden, maar wat bleek: Ik ben zwanger!!! Heel veel toi, toi toi!!!!!

Terug
Bovenaan