3 dagen overtijd.

<p>Hallo,</p><p>Ik ben 3 dagen overtijd en mijn testen blijven negatief! Ik ben er echt de hele dag mee bezig. Blijfg maar door me hoofd spoken. Ik heb nog nooit eerder gehad dat ik overtijd was.. wat kan ik het beste doen. Afwachten of toch even de dokter bellen voor een bloed onderzoekje. Ik hoor graag wat jullie zouden doen. </p>

Ik zou even wachten, sommige vrouwen testen pas later positief, of miss heb je ineens toch een wat langere cyclus. Over 2 dagen gewoon weer even testen. Ik duim voor je.

Ben ook al 5 dagen ‘over tijd’ laatste 2 cyclussen waren 33 dagen en daarvoor rond de 30, dus ook vrij regelmatig al 5 maanden, na stoppen met de pil. Ook negatieve test gehad met 2 dagen over tijd. Als ik morgen nog steeds niet ben maar weer is een test doen. ben bang dat mw lichaam me in de maling neemt ? hopelijk niet en ben ik gewoon zwanger, maar ik snap hoe je je voelt er spookt van alles door je hoofd. Dan weet ik liever dat het niet gelukt is en je verder kan gaan want nu weten we niks.

Maar weet je zeker dat je over tijd bent??? Je hebt dan dus ovulatie testen gebruikt?  Want anders weet je niet als je ovulatie echt op zelfde dag was. Komt vaak voor dat je cyclus door stress ofzo langer is. 
Dus als je echt ovulatietesten hebt gebruik en je dus over tijd bent zou ik even over paar dagen weer testen en dan dokter bellen. 
Als je geen ovulatietesten hebt gebruikt is je cyclus vast langer deze keer. Dus gewoon afwachten. En na week weer testen als je dan nog niet ongesteld bent. 

Vanmiddag ongesteld geworden! Wat een tegenvaller. Maar.. we gaan er gewoon weer voor en misschien de volgende rond! Ik hoop het zo.  SV ik ga voor je duimen. Wat blijft het toch elke keer weer spannend

Terug
Bovenaan