3 dagen overtijd!

Hallo

Ben ik weer,ben nu 3 dagen overtijd en nog steeds niks,heb maar nog niet getest.Dat doe ik zondag pas.Want met 1 en 2 dagen overtijd digitale clearblue test negatief.
Ik heb dit nog nooit meegemaakt.Heb altijd een normale cyclus gehad van 27-28 dagen.Zit nu op dag 31.Echt irritant om niet te weten of je nu wel of niet zwanger bent.
Moest als ik ongi was geworden het ziekenhuis bellen voor een HSG foto.Maar nu ik het nog niet ben en niet weet of ik wel/niet zwanger ben.Moet ik daarvoor het ziekenhuis inlichten??Of moet ik gewoon wachten totdat alles zeker is??Ze hadden allang verwacht dat ik gebeld zou hebben.

Groetjes Karin

Hoi Karin,
Het is ongelofelijk, maar ik heb precies hetzelfde als jij! Ik heb 5 weken geleden een miskraam gehad. ik heb toch temperatuur bijgehouden en daarop is duidelijk te zien dat ik een eisprong heb gehad. Daarna steeg temperatuur en is die al 14 dagen erg hoog. Vorige week hebben we een digitale test gedaan van Clear blue (zelf op begin de middag) en die gaf al binnen een minuut aan dat ik zwanger ben. Ik kon het haast niet geloven. Nu heb ik gisteren een test gedaan en het duurde wat langer voordat de uitslag kwam. Hij gaf dus ook niet zwanger aan en toen ik het staafje eruit haalde zag en ik tweede streep. Wel vaag, maar hij was wel duidelijk aanwezig. Nu heb ik vanmorgen weer een test gedaan en die was weer precies hetzelfde. Niet zwanger maar streep was wel aanwezig. Ze zeggen altijd een streep is een streep, hoe vaag hij ook is toch? Dit is onbegrijpelijk. Wat moet je nou geloven! Mijn temperatuur blijft hoog, dus dat is ook raar. Als je zwanger bent, blijft je temperatuur ook hoog, dus dat zou dan toch ook een teken moeten zijn. Morgen ga ik dus nog een keer testen en ik haal ook nog een test van cleaur blue waarbij je alleen een plus of min ziet. Bij mijn vorige zwangerschap heb ik die test ook gebruikt en die gaf een dikke plus aan. Die test ga ik dus eerst doen en als die een plus aangeeft doe ik nog een keer de digitale. Dat weet je gelijk wat nu wel klopt of niet en dat een test niet altijd zo betrouwbaar is als je denkt. Ik hoop dat het jou zondag ook duidelijkheid gaat geven, want dit is niet echt leuk. Ik hoop dat je me op de hoogte houdt. Uiteraard zag ik meer zeggen als ik meer nieuwd heb.
Groetjes Jeanette

Terug
Bovenaan