3 dagen overtijd

A

Anoniem

Guest
ik ben 3 dagen overtijd en heb enorm het gevoel (gehad) dat ik ongi ging worden echt irritant nu is het gevoel wat afgezwakt maar nog steeds niks....

ga straks maar een test halen denk heb echt nergens last van verder.,...

ik ben sinds eind januari bezig en elke keer netjes 28 of 29 dagen dus ben benieuwd!! had het woensdag moeten worden of donderdag (dag 29)

ben benieuwd hoor dit zou ons 2de kindje worden...

kleutermama

Heb je al getest???
Ben benieuwd!

Ik heb vorige week mijn eisprong gehad en nu heb ik sinds een paar dagen een heel raar gevoel in mijn onderbuik.
Ook het gevoel van ongesteld worden en een soort gevoel van zenuwen.
Hoewel ik weet dat het geen zenuwen zijn.
Ben nu ook bij vlagen misselijk.
Maar dit is pas mijn eerste ronde sinds ik met de pil gestopt ben, dus ga er vanuit dat het van het ontpillen komt.
Maar het voelt wel heel raar!
Nou ja ik moet vandaag precies nog 1 week wachten.
Heb jij dit ook al eens eerder gehad?

Ik hoop voor je dat je test positief is.
Laat je het even weten?
Groetjes MMdJ

ik ga pas na het weekend testen veel te bang om teleurgesteld te worden!!!

ik heb wel toen ik net de spiraal had verwijderd ook zulke klachten en erna niet meer en nu echt een zwaar gevoel op mn blaas en het gevoel dat ik ongesteld moet worden maarja we zullen zien we wachten af!!

succes het is wel snel hoor om het al te voelen maar goed elk lichaam is anders je kan er gewoon geen peil op trekken ik ga voor je duimen

kleutermama

Heel veel succes! Hoop voor je dat je een postieve uitslag krijgt!

Grtjs, Marjoleine

Wat een engelengeduld!LOvenswaardig. Maarre, laat je het wel nog even weten?

ja tuurlijk laat ik het nog weten...

ja nouja het kriebelt wel enorm hoor heb echt met vlagen enorme ongi gevoel en last van mn rug maarja er komt nog niks... ben zo bang dat het alsnog komt maar geloof mij als het zondagavond nog niet is gekomen ren ik maandagochtend naar de kruitvat hahaha

groetjesss

succes meid! ik ben inmiddels bijna een week overtijd en nog steeds niks! de test zei dat het niet zo is en ook ik heb steeds buik en rugpijn... spannend
hoop het voor je!!!

liefs

Mijn zoon is het levende bewijs dat een negatieve test niet altijd negatief hoeft te zijn!

Ik was toendertijd een week overtijd en zelfs bij de huisarts was de test negatief..omdat ik echt het gevoel had zwanger te zijn ben ik door blijven testen en nog geen dag later had ik een positieve test in mijn handen!

Bleek toen te komen omdat ik mijn eisprong pas op dag 21 had en daardoor dus pas laat zichtbaar dat ik zwanger was!

Ik duim met je mee, ben inmiddels zelf 1 dag overtijd en ook nu was mijn eisprong pas op dag 19 dus wie weet! Zou ook mijn tweede worden!

Terug
Bovenaan