3 dagen positief, krampen

Ik.heb 3 dagen geleden een positieve test, super blij na behandeling voor pcos. Maar ik heb regelmatig, ook al voor deze test, last van krampen. Het lijkt net menstruatie kramp. En aan het eind van de dag zit me broek echt strak.

Is dit normaal?. Ben zo bang voor een miskraam

Dat aan het eind van de dag je broek te strak zit, vermoed ik dat je darmen wat opspelen. Die van mij hadden het zwaar tijdens de zwangerschap. 

Hoi,
ik had vlak na m'n positieve test ook veel buikkrampen en ik voelde me zo opgeblazen. 
ik kan natuurlijk niet in je lichaam kijken maar van mij was het waarschijnlijk gewoon m'n darmen en maag dat aan de hormonen moesten wennen. En ook aan de grote verandering die m'n lichaam doormaakte.

Oke klinkt beetje geruststellend..
Hoop dat alles goed mag gaan, en het idd gewoon de kwaaltjes zijn die er bij horen.

Hoi topic starter, ik heb precies hetzelfde! Ik weet nu sinds vorige week woensdag dat in zwanger ben, maar al die krampen maken wat onzeker. Ik heb geen bloedverlies, jij? 

ik heb er gisteren zelfs om staan te janken toen ik met mijn man buiten liep. Ik zou vandaag ongesteld moeten worden als ik niet zwanger was geweest, dus mijn hoofd nam even een loopje met me...

en die opgeblazen buik heb ik ook! Sinds gisteren vooral flink aanwezig en vandaag ook weer. Hou vol hoor!! Kennelijk hoort dit er allemaal bij haha ?

Ik had een aantal dagen voor mijn NOD ook veel krampen, dacht dat ik ongesteld ging worden maar toen bleek ik zwanger. Kunnen je darmen zijn, maar ook je baarmoeder die plaats aan het maken is voor je kindje. Zolang je geen bloed verliest  zou ik me geen zorgen maken. Maar die eerste paar weken blijven heel spannend

Terug
Bovenaan