3 dagen veel bloedverlies en stolsels en toch een licht streepje op de zwangerschapstest?

Hallo,

Ik heb vorige week vrijdag, zaterdag en zondag veel stolsels verloren echt donker bloed!

Nu heb ik gisterochtend een test gedaan en daar kwam een hel licht streepje in te staan. en heb gister overgegeven, maaar heb vandaag nergens geen last meer van en heb dinsdag een inwendige echo omdat ik erg veel last heb gehad van mijn eierstokken.

Wie heeft dit ook gehad en is toch nog wonder boven wonder zwanger geraakt?

Ik heb al wel de hele dag last van mijn buik, normaal als je niets eet is je maag overstuur en begint die te rommelen, dat gevoel heb ik nu in mijn onderbuik? Kan dit? En ben ik dan nog wel zwanger?

Wie heeft dit ook meegemaakt?

Liefs Onzeker Meisje

Hai onzeker meisje,

Alles kan natuurlijk maar wat me veel aannemelijker lijkt is dat je zwanger was en heb hebt verloren. Het HCG hermoon blijft namelijk nog relatief lang is je lichaam.

Heel veel succes in deze tijd en hopelijk toch goed nieuws dinsdag.

Grtjs, Marjoleine

Ha meid,

ik heb hetzelfde gehad. na bloedverlies (flink) bleef ik een positieve test houden. Bij de controleecho bleek ik echt niet meer zwanger te zijn.
Wel kan het hoopgevend zijn als je nog eens test en dat de uitslag dan donkerder is. Dan maakt je lichaam nieuwe HCG aan en dat is vaak een goed teken.
dus ik zou na een paar dagen weer eens testen... is ie donkerder dan mag je hoop hebben, maar dan is het nog niet zeker. Is ie lichter, of even licht... dan moet je er wel vanuit gaan dat het fout is gegaan denk ik.

xx

Hoi onzeker meisje,

Na mn miskramen heb ik nog zeker 3 weken na het verliezen van het kindje positieve testen gehouden! Het HCG hormoon kan tot wel 8 weken in je lijf blijven.

Liefs jen

ja ik zou je graag anders willen vertellen maar ik heb de dag voordat ik een echo kreeg een zw.test gedaan om zeker te weten dat ik niet voor niks naar de VK ging... Ze zei gelijk dat ik dat niet meer moest doen want dat was (als het foute boel is dan) jezelf valse hoop geven zei omdat idd de hormonen nog lang in je lijf blijven spoken....
Maar natuurlijk hoop ik dat we het allemaal fout hebben voor je...

Groetjes K

Hallo iedereen,
Bedankt voor jullie lieve berichtjes!

Echo gehad, maar een vreselijke uitslag, die ik liever niet wilde horen!... Ik heb het Pco syndroom, allebei mijn eierstokken zaten vol met allemaal eiblaasjes (cyste's) nou ik kon wel door de grond zakken zeg. Ik kan dus niet op de gewone makkelijke manier zwanger raken, flink balen dus. Maar goed 5 november mijn eerste afspraak bij de fertiliteitspoli en dan hopelijk snel beginnen met hormonen. Ik wilde zo graag een kindje, ik kan het nog maar moeilijk bevatten. Een vriedin van mij is ook net zwanger en die loopt de hele dag te klagen dat ze misselijk is en ieder pijntje of gevoel klaagt ze over, maar ze heeft niet in de gaten dat mij dat veel verdriet doet, ik wou graag dat ik de hele dag misselijk was, dat had ik er wel voor over.

Maar goed ze zeggen vaak mensen die geen kinderen hadden mogen krijgen die krijgen ze en mensen die ze moeilijk tot niet kunnen krijgen die kunnen er naar fluiten dat is erg oneerlijk.

Maar goed zijn hier nog meer mensen die het Pco syndroom hebben?

Liefs Alice

Hallo iedereen,
Bedankt voor jullie lieve berichtjes!

Echo gehad, maar een vreselijke uitslag, die ik liever niet wilde horen!... Ik heb het Pco syndroom, allebei mijn eierstokken zaten vol met allemaal eiblaasjes (cyste's) nou ik kon wel door de grond zakken zeg. Ik kan dus niet op de gewone makkelijke manier zwanger raken, flink balen dus. Maar goed 5 november mijn eerste afspraak bij de fertiliteitspoli en dan hopelijk snel beginnen met hormonen. Ik wilde zo graag een kindje, ik kan het nog maar moeilijk bevatten. Een vriedin van mij is ook net zwanger en die loopt de hele dag te klagen dat ze misselijk is en ieder pijntje of gevoel klaagt ze over, maar ze heeft niet in de gaten dat mij dat veel verdriet doet, ik wou graag dat ik de hele dag misselijk was, dat had ik er wel voor over.

Maar goed ze zeggen vaak mensen die geen kinderen hadden mogen krijgen die krijgen ze en mensen die ze moeilijk tot niet kunnen krijgen die kunnen er naar fluiten dat is erg oneerlijk.

Maar goed zijn hier nog meer mensen die het Pco syndroom hebben?

Liefs Alice

Terug
Bovenaan