3 dagen voor nod al ongesteld?

<p>Goedenavond,</p><p>Normaal gesproken begin ik 4 dagen voor nod met bruine afscheiding en word ik daarna ongesteld. </p><p>Nu ben ik 5 dagen voor nod begonnen met eerst roze bloed bij afvegen. Dat werd wat later bruin bloed. Nu 3 dagen voor nod heb ik wat rood bloed. </p><p>Is dit gewoon een eerdere menstruatie. Weet vanuit follikel meting precies wanneer mijn eisprong is geweest dus die kan niet eerder geweest zijn. </p><p>Iemand hier ervaring mee? Wat kan ik verwachten? </p><p> </p>

Hi,
Ik weet natuurlijk niet of het hetzelfde is want alles kan anders zijn en lopen. 
Het kan of een innestelingsbloeding zijn maar dat is meestal maar een beetje en 1 a hooguit 2 dagen en die moet minder worden dus niet meer of lichter bloed.
Ik heb hetzelfde, 8nov mijn nod en ik denk de 27e mijn ovulatie gehad te hebben. Gister avond had ik in een keer een scheut helder dun rood bloed dit was hooguit 1u en bij elkaar misschien alsof je een dopje rode wijn gemorst had zeg maar dus niet veel. En vandaag af en toe met afvegen wat bruine afscheiding.
Ik kan mij dus goed verplaatsen in jou want mijn nod is altijd op tijd en begint met wat bruin. Nooit met helder en noooit 5 dagen te vroeg... maar, helaas kan dit ook gewoon een menstruatie zijn ja. Ik zit zelf ook in die onzekerheid.

Hee Farru,
wat slopend ook voor je! 
Bij ons gaat het om de wens van een 3de kindje. Bij de andere 2 heb ik nooit bruine afscheiding gehad. Dat is sinds nu nieuw. 
Wij hebben vorige maand een miskraam gehad. Bij de nacontrole leek ik vanuit mijzelf een goed groeiend eitje te hebben. Ik gebruik normaal clomid. Dus terug gekomen na 2 dagen en weet precies wanneer die gesprongen is. 
Maar nu met helder rood bloedverlies weet ik het echt niet. 
We moeten helaas afwachten. Ik duim zo voor je!!

Terug
Bovenaan