3 dagen voor NOD negatief getest maar toch gevoel zwanger te zijn

saxy86

New member
Hoi Damens,

Na 3 maanden ben ik terug op het forum. Ondertussen heb ik een miskraam gehad en zijn we weer opnieuw bezig.  Nu ben ik nog 3 dagen verwijderd van mij NOD vanmorgen getest en negatief. Maar sinds afgelopen weekend ben ik al misselijk en heel moe. En een zwanger gevoel net als ik bij mij dochter had. Nu heeft mij lichaam me al vaker voor de gek gehouden maar het gevoel dat het wel raak is, is zo sterk.

Hebben meer mensen dit meegemaakt? Nu kan het niet snel genoeg zaterdag zijn dag NOD dan ga ik weer testen. Als was het bij mij miskraam pas 4 dagen na NOD positief we zijn al ruim een jaar bezig en wordt er gek van. En dan lees ik dat er veel vrouwen al veel langer bezig zijn hoe houden jullie dat vol?
 
Ik hou het vol door vooral niet voor mijn nod te testen. Maakt je nog meer onzeker. Zeker na een miskraam. Vorige week 4 dagen overtijd geweest en testte negatief. Volgende dag ongesteld. Zijn nu 3,5 jaar bezig en ik heb 5 miskramen gehad. We hebben 2 zoontjes.

Hoe hou je het vol? Niet teveel aandacht schenken aan de "kwaaltjes". Klinkt misschien raar, maar je bent in dat jaar wel zwanger geworden. Bij mijn kwam de eerste zwangerschap na 2,5 jaar. Laatste miskraam was afgelopen augustus. Zijn pas een half jaar verder.
 
Echt knap dat je dat kan supertje. wordt er zo onzeker van en ik weet dat er zoals jij stellen zijn die al veel langer bezig zijn. En zeker al meer in de periode dat je bezig bent al meer te verwerken hebt gehad. Maar ik word er zo gek van, ook omdat het bij de eerste meteen raak was, en meteen goed. Maar dat was met een andere partner en al 5 jaar geleden bijna, dus we zijn wat ouder en andere gezins samenstelling.
 
Terug
Bovenaan