3 de miskraam

Hallo lieve meiden !

Vandaag te horen gekregen dat helaas de echo niet goed was , dit wordt nu mijn derde miskraam , ik ben zo bang nooit moeder te worden .. hebben een doorverwijzing naar de gynaecoloog gehad die gaat kijken waaraan het kan liggen .
Iemand ervaring met zoveel miskramen en toch een goede zwangerschap heeft gehad ?
Hoor graag van jullie

Wat vreselijk voor je, allereerst veel sterkte!

Ik heb ook 3 miskramen gehad, bij de gyn is vanalles nagekeken maar niks gevonden. 
De volgende zwangerschap verliep goed. 
Daarna nog 2 miskramen gehad, waarna weer een goede zwangerschap.
Dus het kan wel goed gaan.. ik hoop dat het voor jullie ook (snel) goedkomt!

Ik heb ons zoontje verloren 3 dagen na de geboorte hij had leukemie de gynaecoloog zei dat het eigenlijk een miskraam had moeten worden omdat de aanleg niet goed was.
Daarna een miskraam gehad met 12 weken zwangerschap 
En daarna 3 gezonde dochters gekregen.

Heel veel sterkte! Wat verdrietig zeg!

Ik heb eerst 3 miskramen gehad (waaronder een bbz) en daarna een zoontje mogen krijgen, vervolgens nog een miskraam, en daarna weer een zoontje mogen krijgen.
Ik weet niet of je al onderzoek hebt gehad naar de oorzaak van de miskramen, maar dat zou je kunnen overwegen zodat je er een verklaring voor hebt. Soms vinden ze iets wat behandelbaar is, vaker vinden ze überhaupt geen oorzaak, of iets waar ze niets aan kunnen doen. Maar ook als het al een aantal keer mis is gegaan kan het dus nog goedkomen. Ik heb zelf het onderzoek niet gehad, omdat ze na de 3e miskraam door toeval al een oorzaak vonden waar ik voor geopereerd ben, en toen ik het na de 4e miskraam toch wou overwegen was ik zwanger van mijn 2e kindje (ik zou pas onderzoek krijgen als het nog een keer mis ging en dat ging het gelukkig niet :) )

Hopelijk is voor jou de volgende keer ook een gezonde zwangerschap!

Terug
Bovenaan