3 druppels...

Ik hoop dat jullie tips en advies hebben. Mijn cyclus is tussen de 27 en 32 dagen. Nu heb ik met 29 dagen neg getest. Nu moeten vandaag de rode duivels komen maar het is nog rustig. Gisteravond 3 druppels bloed verloren dacht dis ongesteld te worden heb dus ook een paar borrels gedronken.. Maar daarna helemaal niks meer. Moet ik nu dan wel testem of afwachten? Weet het echt niet meer....

Ik zou 'rustig' afwachten en dan over een paar dagen nog eens testen. Niet bij iedereen valt de test positief uit op de nod, terwijl er wel degelijk een zwangerschap is.
Wat betreft de druppels bloed, ook als je zwanger bent, kun je wat licht bloedverlies hebben. Pas als je stolsels verliest, weet je zeker dat dat je ongi is en geen ander soort bloeding.
Een vriendin van mij heeft tijdens de eerste 3 maanden van haar zwangerschap elke maand op haar 'ongi-dagen' wat bloed verloren. Nu heeft ze een gezonde dochter!
Het bloedverlies, zeker als het weinig is, zegt niet veel.

Ik hoop voor je dat je zwanger bent!

Liefs Daisy

Heey meid,

Vervelend he die onzekerheid en al dat wachten! Toch zou ik nog wel even wachten. Als je nu alweer test is de kans groot dat je weer negatief test. Zelf zou ik proberen om volgend weekend te testen. Is moeilijk, maar dan heb je wel meer zekerheid.

Heel veel succes en ik duim voor je!!!!!
Liefs!

3 druppels zegt niet zo veel kan van alles zijn. vroeg in je zwangerschap hebben veel vrouwen last van een klein beetje bloedverlies. volgens mij staat er hier op de site ook een goed artikel over bloedverlies.
probeer nog een paar dagen te wachten en doe dan nog eens een test als je geen bloedverlies meer hebt

gisteravond weer een paar druppels verloren en nu is het weer gestopt. Weet nu niet meer wat ik moet doen. heb ik nu een hele korte menstruatie of is het innesteling? zo ja, wanneer moet ik dan testen....

Wordt hier erg onzeker van... wat een rotgevoel...

Ik ben steeds niet ongesteld. Heb maandag nog een test gedaan. Wederom negatief. Dus ga ervan uit dat ik niet zwanger ben. Vandaag de assistente gebeld en ze gaf aan dat het ook innesteling kan zijn.

Terug
Bovenaan