3 druppels

Hallo,

Ik ben (nog) niet zwanger maar heb wel een vraag waarvan ik hoop dat jullie tips hebben of het zelfs herkennen.
Ik ben elke maand tussen de 27 en 32 dagen zwanger. vrijdag (dag 29 heb ik een test gedaan maar helaas negatief. zaterdag avond verloor ik 3 druppels bloed en dus ik dacht nu wordt ik ongesteld. maar verder kwam er niks. gisteren kwam er weer een paar druppels maar vandaag weer niks. moet ik nou nog een keer testen, zo ja, wanneer of zou dit mijn ongesteldheid zijn geweest ( in totaal nog geen 15 druppels) misschien dat iemand van jullie hier ervaring mee heeft gehad.
Alvast bedankt voor de tips cq adviesen.

 
Hey Jasch,
Dat is een beetje lastig te zeggen, het kan namelijk verschillende oorzaken hebben. Of je bent idd zwanger maar heeft de innesteling pas net plaats gevonden en heb je dus nog te weinig hormonen in je lichaam om voor de test op te pikken als zijnde 'zwanger'. In dat geval zeggen ze meestal dat je na 3 dagen gewoon nog eens kan testen. Ik zou het persoonlijk iets langer laten duren dan kan je er echt zeker van zijn.
B.t.w tijdens de innesteling kan er een paar druppels bloed ook vrijkomen.

Daarnaast kan het ook nog eens zo zijn dat je er zo mee bezig bent dat je lichaam je voor de gek houdt. Ik heb een paar keer gehad dat ik echt van alles had dat zelfs de huisarts zeker wist dat ik zwanger was, en toch was het niet zo.
Of je bent gewoon nauwelijks ongesteld deze maand, ons lichaam leeft ook echt een eigen leven soms.

Tja niet echt een antwoord waar je misschien iets aan hebt. Wij zijn een goede 14 maanden bezig geweest voordat ik zwanger raakte en ik herken je verhaal meteen. Ook wij hebben vaker zo gezeten van tja en nu? dat het lijkt alsof het zo is en dan toch weer niet, dus niet al te blij zijn hoor!
Al hoop ik het wel voor je natuurlijk....

Succes en lees het graag hoe het afgelopen is.
Groetjes
 
Ik ben het eens met mijn voorgangster.Wij zijn 4jaar bezig geweest om zwanger te raken.Het beheerste enorm mijn/ons leven.Dacht iedere x nu is het zo.
Hoe weet je overigens dat je iedere maand zwanger bent?Doe je dan testen iedere keer?
 
haha, Ja sorry moet idd ongesteld zijn. Sorry.
Ik heb al 2 kinderen en volgens mij was ik er toen meer mee bezig dan nu. Ik merk wel, dat nu ik niks weet ik er wel iets meer mee bezig ben. maar ik dacht afgelopen weekend gewoon ongesteld te worden, heb zelfs een paar borreltjes gedronken omdat de test negatief was.
Dus zoveel kan ik er niet mee bezig zijn.
 
Haha dacht al hoe kan je dat weten.
Anders over paar dagen nog een testje doen.
Ben je pas gestopt met pil?Dan kan je cyclus ook aardig in de war zijn en bloedingen verschillen.
 
Ik ben al 1.5 jaar niet meer aan de pil. Dus dat kan het niet meer zijn. Maar deze maand was ik er helemaal niet mee bezig. Mijn man was namelijk ziek rond de vruchtbare periode dus toen een paar dagen geen "spelletjes" gedaan.... Dus dacht dat ik toch niet zwanger zou zijn. Het kan maar daar is het ook mee gezegt. Totdat ik nu niet ongesteld eordt.nu merk ik wel dat ik er veel mee bezig ben. We zijn bezig voor een 3de kindje.
 
Hey dames! ik zie dat dit een oud artikel is maar hoop dat jullie nog een beetje actief zijn!  Ik zit met het volgende; mijn menstruatie is al heeel lang onregelmatig. Soms word ik maanden niet ongesteld, soms weken lang achter elkaar. nou ben ik voor het laatst in juni ongesteld geweest. Ik dacht vorige week dat ik ongesteld moest worden. Maar het was een “ongesteldheid” die ik nog nooit eerder heb gehad. Ik heb 1 dag een paar druppels gehad (licht roze) toen 1 dag niks en daarna 3 dagen weer een paar druppels. Eerste 2 dagen weer licht bloed en de laatste dag oud bloed. (Maandag was de laatste dag , is nu donderdag)  verder lijk ik veel symptomen van zwangerschap te hebben.. heb nu al 2 keer een test gedaan maar allebei niet zwanger. aangezien je moet testen op de dag dat je ongesteld hoort te worden, heb ik werkelijk geen idee wanneer ik moet testen ? hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen ? Xoxo
 
Terug
Bovenaan