3 e bevalling zwaarder? Wie weet dat?

A

Anoniem

Guest
Hallo, zijn er meer dames die hebben gehoord, of ervaren dat een derde bevalling zwaarder is dan de eerste twee? Heb dit gister van verschillende mensen gehoord, en dat zit me niet helemaal lekkker. Ben benieuwd naar jullie ervaring. Ben 4 oktober uitgeteld van ons derde kindje en hoor nu allemaal van die drama verhalen. Hebben jullie dat ook, of ben je er nu veel gevoeliger voor? Groetjes Wendy 39w1d

Ik wilde graag reageren op je vraag of de derde bevalling zwaarder is.
Ik heb zelf in de kraam gewerkt en op een verlosafdeling en kan je niets anders zeggen dat jij jij bent en een ander een ander is laat het op je afkomen.
Ieder lichaam is verschillend de een vind het makkelijker gaan en de ander moeilijker ik zou als ik jou was je hier niet te druk om maken.
Ik moet er wel bij zeggen dat als er een groot verschilin zit in deze bevalling en de vorige daarmee bedoel ik minimaal 5 / 6 jaar dan kan het een bevalling worden net als bij de eerste nogmaals het kan en hoeft dus niet zo te zijn.
Hopelijk heb je er wat aan!
Groetjes van een mei mama in spe 17-05-2007
bianca

Hoi Bietje, onze oudste is nu van februari 6, en de jongste is 4. Op de een of andere manier zie ik er zelf meer tegen op als toen, maar denk ook dat dat komt omdat je ongeveer weet wat er komen gaat, dat maakt me gewoon iets onzeker. Heb 2 goede thuisbevallingen gehad, dus niet dat er iets rots is gebeurd ofzo. Misschien gewoon gezonde stress. haha. Bedankt voor je reactie we zullen het wel zien. Groetjes Wendy 39w1d

Hoi, ik zou me maar geen angstverhalen aan laten praten. Ieder mens is heel verschillend. Ik heb zelf inmiddels drie bevallingen meegemaakt en elke bevalling is weer anders verlopen. De derde was niet meer of  minder zwaar, wel duurde het korter en daardoor was het even heel heftig. Er zat ruim 4 jaar tussen de 2e en 3e. Inmiddels ben ik voor de vierde keer zwanger en ik zie wel hoe het loopt. Groetjes en sterkte!

HP

Terug
Bovenaan