3 e IUI mislukt..

Hallo lieve dames,
Vandaag ben ik even heeeel duidelijk geweest in het ziekenhuis...het afgelopen weekend heb ik me zo ontzettend rot gevoeld en dat komt ook omdat mijn eigen lichaam nu echt denkt van howwww waar zijn we mee bezig Annemarie je had al ongi moeten zijn!!
Vandaag op cyclusdag 36!!! was er (uiteraard) geen eitje te zien...ik heb meteen vooraf aan de echo aangegeven dat als er niks te zien zou zijn ik graag zou willen stoppen met spuiten en dat ik dan pilletjes mee zou krijgen om ongesteld te worden...ook heb ik geëist om met meer eenheden te gaan beginnen de volgende ronde omdat dit geen kloot opschiet :/
Gelukkig was ze het met mij eens en er is nu besloten om 10 dagen lang dupasthon te slikken en als ik dan weer ongi ben te beginnen met 112.5 eenheden gonal-f i.p.v. 75 eenheden...Daar kan ik mee leven, ze hogen nu ook per 7 dagen op dit was eerst per 14 dagen...Laten we dan maar hopen dat ik nu rap ongesteld word!!
Pfff het kost echt veel energie en vooral tijd om dit allemaal te realiseren, ik heb er echt alles voor over hoor begrijp me niet verkeerd, maar mijn geduld word ontzettend op de proef gesteld..Ik denk dat mijn lichaam nog wat van slag is van de miskraam op 11 december 2013...
Nou meiden ik wens jullie weer succes de komende tijd ik ga mezelf instralen om ongesteld te worden XD
Groetjes,
Liefs Annemarie

Jeetje Annemarie, dat is echt een domper. Hoe kan dat nou, waar is dat ei van 16 mm dan gebleven? Hopelijk helpt de nieuwe aanpak. Fijn dat ze naar je luisteren. Ik kan mij trouwens wel voorstellen dat je lichaam nog bezig is met de nieuwe balans na de miskraam. Maar daar ben je nu wel klaar mee, je wilt dóór.
Meis, ik duim voor je. Wel super lief wat je schreef van je moeder in het andere topic. Misschien moet ik mij geen zorgen maken, maar dat is best moeilijk. In ieder geval probeer ik de stress niet de overhand te laten krijgen, want dat is ook negatief voor een zwangerschap.
Sterkte.Wenser

@Wenser

Dat ei van 16 mm is er helaas nooit geweest...hij was vorige week vrijdag nog steeds 10 mm.. wat wel vreemd is is dat ook dat eitje nu pleite is
:-/
Ze hadden nog een beetje hoop dat ik toch zou reageren op die 175 eenheden...
Ach ja, het is zoals het is meer kan ik er niet mee, helaas hebben we hierop amper invloed...

Mijn mama is ook echt lief, ze is pas 57 dus ik mag haar nog lang bij mee houden hoop ik!!
En wat je zegt over stress ik weet er alles van, toen ik zwanger bleek had ik al ruim 14 dagen nog hormonen gespoten in mijn buik en 10 dagen tabletten genomen om ongesteld te worden, mij kun je niet wijsmaken dat dat geen enkele invloed gehad heeft op de groei van de embryo... en daarom schoot ik in de stress...
Helaas ging het al vrij snel mis en ik wens jou echt iets anders toe!!

Liefsss Annemarie xxxx

Jeetje meis... wat een gedoe allemaal!
Ik duim voor je dat je maar gauw ongi mag worden!! Dan weet je tenminste waar je aan bent..

ik doe mee! Volgende ronde gaan we gewoon allemaal naar dezelfde mamaclub :D

Terug
Bovenaan