3 eieren, dat is gek

A

Anoniem

Guest
Beste allemaal,

Ik heb deze maand 3x een eisprong gehad. Ik weet het zeker, elke keer steken in mijn liezen en vruchtbaar slijm  en de eerste keer een bloedstreepje erbij, dat was op dag 12. Dan is het weer een dag weg en dan komt het weer. Vanmorgen begon het weer van voor af aan en heb ik een ovulatietest gedaan, die was positief. Wat nu?? Klussen of niet, bij de eerste ei heb ik geklust, maar ik wil geen risico op een tweeling lopen!!

Wie kent dit probleem??
Groetjes mij

hihi wat een luxe probleem...
nee nu serieus: je weet nooit of het raak was bij je eerste eisprong dus ik zou het zekere voor het onzekere nemen.

Succes in ieder geval

Hoi Mij,

Ik heb wel eens gehoord van een dubbele eisprong maar drie achter elkaar geen idee of dat kan. Maar je maakt wel drie keer zoveel kan (hiHi). Flauw maar ik kan je dilema wel voorstellen. Al lijkt het krijgen van een tweeling mij erg leuk hoor. Ik wens je veel sterkte met klussen en het wachten op je NOD.

Groetjes Astrid

quote: jeany01 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-08-2006 20:46:45'));

Beste allemaal,

Ik heb deze maand 3x een eisprong gehad. Ik weet het zeker, elke keer steken in mijn liezen en vruchtbaar slijm  en de eerste keer een bloedstreepje erbij, dat was op dag 12. Dan is het weer een dag weg en dan komt het weer. Vanmorgen begon het weer van voor af aan en heb ik een ovulatietest gedaan, die was positief. Wat nu?? Klussen of niet, bij de eerste ei heb ik geklust, maar ik wil geen risico op een tweeling lopen!!

Wie kent dit probleem??
Groetjes mij

Hoop dat je toch maar aan de klus bent gegaan. Vand ie ereste twee keer weet je namelijk helemaal niet zkeer of het een eisprong was. Of misschien voelde je wel dat je ei er aan zat te komen. De kans op 3 eisprongen achter elkaar is heeeeeeel erg klein, en als je die kans pakt dan is de kans op een goede innesteling van alledrie ook heeeeeeel erg klein.

Ok de kans er, maar de kans lijkt me groter dat het gewoon niet zo was.

Miep

Terug
Bovenaan