3 eieren maar nog niet groot genoeg vandaag

Ik heb vanochtend om 09.00 uur gebeld, ik moest vandaag voor een follikelmeting naar het ziekenhuis. Ik mocht al rond 10.15 uur komen dus we moesten ons nog lichterlijk haasten ook.
Na eventjes gewacht te hebben kwam de gynaecoloog samen met een co-assistente en konden wij meelopen naar de behandelkamer.
Eerst heeft de assistente geprobeerd mijn eitjes te vinden maar ze was te voorzichtig en het luktte haar niet heel goed. Daana ging de gynaecoloog kijken, en die was weer redelijk wild zal ik maar zeggen, hij ging nogal heftig met het echoapparaat heen en weer.
Ik blijk meerdere follikels te hebben dit keer. Dit komt door de dosis van de hormonen die is aangepast.
Maar er waren 3 serieuse follikels, nu nog maar 10, 11 en 13 mm groot.
Ik had nog een afspraak staan voor morgen maar die moet ik even opschuiven naar Dinsdag.
De follikels groeien zo'n 3 mm per dag dus Dinsdag zullen ze wel ongeveer de juiste grote hebben bereikt ( dat is 19-21 mm)
Dus moet nog even aan de puregon en dan zien we Dinsdag wel weer verder.

ZO hee 3 eitjes dit keer! Dit is goed nieuws he!? Nu heb je meer kans toch?!
Ben benieuwd of ze allemaal groot genoeg zijn voor de IUI zometeen. Zou wel gaaf zijn. Nuis er toch geen kans meer dat het er teveel worden toch?
lfs inge

He meissie!

Nou ja ik spuit nu natuurlijk wel 75 ipv 50 eenheden puregon.
Maar ik verwacht niet dat die andere nog explosief gaan groeien de komende dagen.

Dus ik denk zelf dat er dus ook 2 of 3 overblijven die straks groot genoeg zijn voor de inseminatie.

Zag er inderdaad dus goed uit. Ben alleen wel een stuk later in mijn cyclus als vorige maand.

Vorige keer had ik namelijk al op dat 12 (dacht ik) de inseminatie.

Nu word het dus denk ik donderdag of vrijdag (als ik het goed heb)

Ach we zien wel, ik ga vol goed moed weer verder!

Hoi,
Dat schiet weer lekker op toch! Die 75 mg helpt bij jou meer als bij mij. Ik bedoel dat ik uiteindelijk weer 1 ei had. Die trouwens op maandag 16 mm was en op dinsdag 21 mm, dus die had een supersprintje getrokken. Insemineren ze ook als het er uiteindelijk 3 blijven? Bij ons is 2 volgens mij de max en is 3 teveel. Ik ben benieuwd. groetjes Noortje  

Hallo!

Vanochtend wederom een bezoekje aan de gynaecoloog gebracht. Mijn eieren zijn nu 11, 13, en 15 mm (zo ongeveer) groot.

Dus helaas nog niet groot genoeg!, En we zitten nu al op dag 12 van mijn cyclus. ( vorige maand was de inseminatie zelfs al op dag 12)

Morgen ochtend moet ik nu dus WEER voor een echo komen. En ze verwachten dat ik of vrijdag of zondag a.s. de inseminatie krijg.

Afwachten dus nog maar even!

Groetjes,

Cynthia

Terug
Bovenaan