3 eitjes!

Hallo allemaal,

Ik heb hier al eerder wat geschreven over clomid, en dat ik daar mee zou beginnen.Heb dus ong anderhalf week geleden clomid 50mg gahad, 5 dagen.
Had 1 dag erge hoofdpijn en was de andere dagen wat misselijk en niet al te vrolijk.Maar nu komt het, gisteren in hetzh geweest voor een echo om te timen wanneer mijn eisprong is, en dan te gaan klussen.Maar,,,....wat zag de arts tot ieders grote verbazing, ik heb 3(bijna) evengrootte eieren, verschil, 1mm.
Ze waren rond de 20 mm, en springen ws woensdag, donderdag.Al vond de arts dit wel moeilijk te voorspellen.Had idd wel een soort buikpijn, komt achteraf gezien natuurlijk omdat ik 3 eitjes heb, ipv 1.Vooral de eisprong kon volgens haar erg pijnlijk worden, nou ja, dat wachten we af.
Maar zij raadde me dus aan om vanaf nu veilig te vrijen, dit omdat de kans op een drieling nu aanwezig is, en medisch gezien wordt dit afgeraden.
Ik snap het wel, maar vindt het erg moeilijk, je wilt heel graag een kindje, en daar doe je ook van alles voor, en nu heb je 3 eitjes, mag het weer niet, het is zo dubbel!!!
De keus was natuurlijk aan ons zelf,maar ze waarschuwde ons.
Nu denk ik aan de ene kant, wie zegd dat alle eitjes bevrucht worden, en ook nog gaan innestelen????
Maar aan de andere kant, stel dat je wel zwanger van een drieling wordt, dat is ook niet mis!!!!

Graag zou ik willen weten wat jullie hiervan vinden!!!

Liefs Anies

p.s ik slik geen clomid omdat ik geen eisprong heb, maar ter ondersteunig van het tweede gedeelte van mijn cyclus.Ben wel altijd onreglmaatig maar heb wel een eisprong!!!

Hoi Anies,
Tjee, ja wat moet je nu weer. Kan me voorstellen
dat je in een tweestrijd zit. De beslissing is aan jullie.
Denk er goed over na en volg je gevoel. groetjes Miranda

Hoi Anies
Ik heb het ook een keer gehad dat ik 3 eitjes had. Ik heb toen bloed laten prikken. Uit de bloedwaarden kunnen ze namelijk het oestrogeen gehalte bepalen. Als deze onder de 4000 zit is de kans erg klein dat je een drieling krijgt.
Succes.
Groetjes Nurse

Hey nurse71,

En wat heb jij gedaan???Had je een bloedwaarde lager dan 4000???
hoe is het afgelopen?Raakte je zwanger???
Had vandaag een lachend gezichtje op mijn ovutest dus zit tegen mijn eisprong aan.

groetjes

Terug
Bovenaan