3 feb. NKOTB in Amsterdam

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ik weet van een topic van een tijdje terug nog dat hier een hoop (ex) NKOTB fans waren. Nu zijn ze weer bij elkaar en ze komen dus op 3 feb. naar de Heineken music Hall. Lijkt me op zich helemaal gaaf! En zou er graag bij zijn. Maar de kaarten kosten 45 euro. Wat ik eigenlijk best veel vind. En dan moet je dus ook nog naar Amsterdam. Komt nog bij dat ik ehct niemand zou weten die zo gek is om met me mee te gaan. Dus houdt het hele verhaal alweer op. Maar zou het vanuit nostalgisch oogpunt wel gaaf gevonden hebben. Zijn er hier dames die wel gaan of die op zich ook wel gewild hadden gewoon alleen al voor de herinneringen? Ben wel erg benieuwd wat nu de gemiddelde leeftijs is op zo'n concert. Dat was toen 15 of zo, zou dat dan nu 30 zijn? Allemaal gillende moeders. :)

groetjes Linda

twee goede vriendinnen van mij gaan ! Ik was er nooit zon fan van. Maar inderdaad, allemaal rond de dertig.....

Hahaha dit meen je niet!!!! Nou als de prijs niet zo duur was geweest, was ik misschien wel gegaan.... hoe zou donnie ernu uitzien....haha...

quote: Ilone75 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-01-2009 13:14:38'));

Hahaha dit meen je niet!!!! Nou als de prijs niet zo duur was geweest, was ik misschien wel gegaan.... hoe zou donnie ernu uitzien....haha...

Ik ben lid van de nieuwsbrief en heb dus de nieuwe doto's gezien. Errug grappig om ze terug te zien. En als ik nou oude beelden zien dan waren ze helemaal niet zo knap als dat ik ze toen vond haha

Terug
Bovenaan