3 flessen en boterham?

Op advies van het cb moet ik de flessen afbouwen en met brood beginnen. Hij drinkt zijn 4 flessen ook lang niet leeg dus 3 zou een betere optie zijn denk ik. Hij heeft vorige week een paar keer een korstje en wat kleine stukjes brood gehad. Zonder iets. Nu wil ik met een halve boterham beginnen maar wat doe je daar eigenlijk op? En geef je daar een gedeelte van de fles bij of wat anders te drinken?

Ik zat zelf aan het volgende schema te denken (mannetje is nogal makkelijk dus kan het grotendeels zelf bepalen)

8.00 uur fles 210 + 7 scheppen
10.30 fruit half potje met halve liga
12.30 boterham + fles 180ml? Om ongeveer 13.30?
16.00 groente (ongeveer 150 gram)
19.00 fles 210 + 7 scheppen

Hij krijgt nu 's avonds laat ook nog een fles. Die ben ik aan het vervroegen tot hij het met 3 flessen af kan en de laaste om een uur of 20.00 kan hebben en de groente een uurtje opschuiven en dan de 3e fles ook een uurtje.

Hey,

Als jij denkt dat je mannetje het kan zou ik het zeker doen!
Je kan op de boterham smeerkaas/appelstroop doen en af en toe eens smeerworst (mag niet teveel ivm vit A)
Zou wel tussendoor sap ofzo geven hoor want anders krijgt tie te weinig vocht maar dat had je wrs zelf ook wel bedacht denk ik......
Ik zou zeggen probeer het idd zoals je hierboven schrijft sucses!!
Laat je weten hoe het gaat?

liefs louise

Had er appelstroop opgedaan maar dat was geen succes. hahahahah. Dus heeft ie nu gewoon droog brood op. Dat krijgt ie wel weg en met de appelstroop niet. (of hij vond het echt niet lekker hahahaha) Heb hem wat roosvicee proberen te geven maar dat wilde hij niet. Zal straks zijn fles proberen. Hij ligt nu heerlijk naast me in de wagen te kletsen. Ik blijf nog op de 4 flessen tot ik het schema van hierboven te pakken heb. (neem er een paar weken de tijd voor hahahaah)

Nou als ie het zonder beleg eet zou ik het zonder blijven geven...beleg is tenslotte alleen maar voor de 'lekker' en hebben ze niet nodig.. Ik besmeerde brood altijd met ongezouten roomboter en als ze wat ouder waren deed ik er geprakte banaan of kipfilet of appel-perenstroop op. Maar zolang ze zonder beleg gewoon brood aten deed ik er alleen roomboter op.

Dat zijn inderdaad goede opties. Jam weet ik dat ie lekker vindt. Maar inderdaad gewoon droog of eventueel wat boter kan voorlopig ook heel goed. Moet zeggen dat ik zelf een lekkere verse boterham zonder iets ook heerlijk vind. (wel van een echte bakker natuurlijk en het liefst nog niet helemaal afgekoeld hahahahaha) Wil het ook langzaam verder opbouwen.

ipv jam kun je er ook gewoon fruit (evt uit potje) op doen, daar zit tenminste geen suiker in (!)
appelstroop is trouwens laatst in het nieuws geweest, blijkt 70% suikerbiet te zijn ;-o in bijna alle gevallen, ook de ijzer die erin zit valt tegen (fabeltje dus ;-(

boterhamworst, dun plakje kaas, smeerkaas, smeerworst, ham, maak het gek,,haha

Terug
Bovenaan