3 flessen?

Hallo,
Mijn dochtertje is 4 en halve maand en ik vind dat ze slecht drinkt. Ze krijgt 3x 200cc Nutrilon 1 en 's avonds een papje van 200cc en 6el nutrix. Ze laat regelmatig zo'n 100 tot 80cc staan. We zijn al een keer begonnen met groente en fruit en er ook weer mee gestopt maar het maakt allemaal niet uit. Ze blijft slecht drinken. Kan het zijn dat ze het helemaal gehad heeft met al die melk? Dat ze al toe is aan wat meer vaste voeding? Mag een kindje van die leeftijd al terug naar 3 flessen en een maaltijd? Alvast bedankt voor jullie reacties!
 
Hoi Anoniem.
Als ze goed aan komt en goed plast en poept zou ik me niet zo druk maken.Ze zal er genoeg aan hebben wat ze drinkt.Ik zou haar gewoon, als ze het wil, een lekker fruit-en groentehapje geven.Vraag het anders even na bij het CB.Succses Claudia
 
Schema dochter 4,5 maand:
7.00u Fles 200cc
10.00u wat fruit
12.00u Fles 200cc
15.00u wat fruit of groente
17.00u Fles 200cc
21.00u Fles 200cc met wat rijstebloem

Het fruit en de groente gaat goed. Van de flessen laat ze regelmatig zo'n 100cc staan. Ze is verder erg tevreden en groeit nog goed.
Ook ik maak me (misschien wel teveel) zorgen en twijfel of ik er nog een fles af moet doen en meer groente en fruit gaan geven
 
je kan haar terug doen naar 3 flessen en lekker de fruit en de groente gaan geven want daar moeten ze toch naar toe misschien nu nog wat te vroeg maar zo langzamer hand gaan ze over op vaster voedsel,dus als ze dan wat minder melek krijgt is niet erg misschienlust ze al wat roosvicee of diksap
 
Terug
Bovenaan