3 flessen

wie gaf haar kindje van 5 maanden ook 3 flessen? mijn dochter krijgt 3 flessen van 200cc, en aan de laatste voeg ik nutrix toe. verder krijgt ze een potje groente, een potje fruit en een danoontje start. ze is vrolijk, poept en plast goed en slaapt door tot 09.00. ik ben trouwens pas de goente en fruit gaan geven omdat ze haar 4 flessen niet meer leeg dronk. al die beetjes bij elkaar die ze dan wel dronk is de zelfde hoeveelheid die ze nu krijgt met 3 flessen. ze is trouwens niet minder gaan drinken na toevoeging van groente en fruit. ik ben het juist gaan toevoegen omdat ze zo weinig melk wilde. zijn er meer kindjes van deze leeftijd die minder flessen krijgen dan wordt aaneraden? met 4 maanden kreeg ze ook nog maar 4 ipv 5 flessen. ze groeit trouwens prima.
 
mijn zoontje is nu 6,5 maand en krijgt ook al 5 weken 3 flessen,fruit,groente en soms een danoontje of een liga koek.Precies hetzelfde als bij jullie dus.. en inderdaad hij krijgt al een hele tijd een fles minder dan wordt aangeraden.Bij 3,5 maand kreeg hij nog maar 4 flessen.En hij komt niks tekort,groeit prima,is nu 72 cm. en weegt 8750..
 
Hoi,

Bij ons precies hetzelfde verhaal. Akim gaf zelf al met 3 maanden aan dat hij zijn laatste fles niet meer wilde. We zijn hem toen ook niet meer wakker gaan maken. Met 4 maanden zijn we ook meteen begonnen met fruit en direct met groente. Hij vind dit heerlijk. Hij dronk toen wel iets minder dan 4 flessen. Vanaf 6 maanden krijgt hij 's morgens pap, 's middags bij zijn boterham 150ml( vanaf 7 maanden, anders fles met 200ml) en zijn laatste flesje om 19.30 uur met 200ml. Dat is alles. Ik dacht dat dat ook te weinig was. Maar hij groeit goed. Nu is hij 8 maanden en is hij 71cm en weegt hij 9100 gram. Een flinke jongen dus. Maar een heerlijk manneke!!!!!

Groetjes, ik hoop dat je er wat aan hebt.
 
Terug
Bovenaan