3 flessen

hallo dames,even een vraagje,nou is het gisteren zo uitgekomen dat anouk maar 3 flessen melk heeft gehad,gisteravond is ze niet meer wakker geworden voor de laatste fles.ze krijgt wel fruit en groente erbij(halve potjes).maar eigenlijk moet ze nog wel 4 flessen hebben.zou dit erg zijn?wil haar niet wakker maken,dat vind ik zo sneu.wanneer gaan ze eigenlijk naar 3 flessen?
gr petra
ps.anouk is 5 maanden

quote: mama van anouk schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-12-2007 06:49:20'));

hallo dames,even een vraagje,nou is het gisteren zo uitgekomen dat anouk maar 3 flessen melk heeft gehad,gisteravond is ze niet meer wakker geworden voor de laatste fles.ze krijgt wel fruit en groente erbij(halve potjes).maar eigenlijk moet ze nog wel 4 flessen hebben.zou dit erg zijn?wil haar niet wakker maken,dat vind ik zo sneu.wanneer gaan ze eigenlijk naar 3 flessen?
gr petra
ps.anouk is 5 maanden

Ik vind 3 voedingen wel erg weinig voor een baby van 5 maanden. Op die leeftijd ga je over van 5 voedingen naar 4 voedingen. Ze drinken nog geen sap oid dus de kans bestaat dat ze te weinig vocht binnen krijgt. Mijn dochter kreeg op de volgende tijden haar fles:
7:00
11:00
15:00
19:00

ik weet ook niet welke fles je bedoelt met het wakker worden? Mijn dochter kreeg eerst ook nog om 22:30 een fles maar die viel vanaf 5 maanden weg.

Daarnaast kreeg ze ook fruit. Groenten kreeg ze pas vanaf 6 maanden(is nog niet echt nodig met 5 maanden).

gr
Marielle mv Noa (1,5) en Delia (12 weken)

hoi
ja ik weet dat ze 4 flessen nodig hebben,maar voor een keer zal het toch niet erg zijn,ze was denk ik gisteravond erg moe,want ze viel half 7 in slaap tot vanmorgen 7 uur.normaal gesproken is ons schema
7 uur fles
10 uur half potje fruit
12 uur fles
15 uur groente half potje
16.30 uur fles
20 uur fles
normaal is ze nog wakker of word ze wel wakker voor de fles van 20 uur.
gr petra

Terug
Bovenaan