3 jaar proberen, afspraak bij Gyn, en nu zwanger??

A

Anoniem

Guest
Ha meiden,
Ik voel me nu even heel onzeker.
We zijn inmiddels al ruim 3 jaar aan het hopen op een tweede kindje, maar tot nu toe zonder resultaat.
Nu hebben we inmiddels de stap gezet om de mm in te gaan, en de eerste afspraak staat.
En nu... denk ik eigenlijk dat ik zwanger ben.
Morgen is mijn NOD, maar al vanaf 2 dagen na de eisprong heb ik pijnlijke en voor m'n gevoel enorme borsten, en ben ik heel erg moe en soms duizelig. Bij vlagen ietsje misselijk, vooral als ik trek heb en begin te eten...
Ik vraag me af of testen vandaag zin heeft. Ben altijd wel super-regelmatig, dus vertrouw wel dat ik 't goed heb qua timing van NOD. Ook voel ik de eisprong bijna altijd heel duidelijk. Deze keer ook.
We durven eigenlijk niet te hopen, al zo vaak teleurgesteld, en zitten janken als ik weer ongi was... Manlief is er ook erg mee bezig. Hij leeft met de dagen mee, weet meestal precies wanneer en wat.
Ik wilde gewoon even m'n verhaal kwijt, ik kijk uit naar een reactie van jullie. Twijfel of ik al zal gaan testen....
Liefs Mama30

testen kan toch altijd!! Gewoon doen. Als je zwanger bent dan kan hij best nu al positief zijn. Was je 1e kind wel snel zwanger?
Ik kan mij heel goed voorstellen dat je op bent van de zenuwen! Drie jaar is echt lang hoor!

succes
Marielle

Bedankt voor je reactie.
De eerste was ik na 10 maanden zwanger. (voelde ook wel lang eigenlijk)
Ik moet eens even zoeken, denk dat ik nog wel een test heb liggen. Had ze weg gestopt, wilde ze niet zien. Was zo teleurgesteld steeds! En had me dus ook echt voorgenomen om flink tot na de NOD te wachten als ik al zou gaan testen. Maar ja... nu ga ik het misschien toch wel doen. (als ik er een heb, anders moet ik er een halen, en dan wacht ik denk toch tot morgen of donderdag. dan moet ik toch al naar de winkels)
Liefs Mama30

Hey mama30,

Hopelijk heb je deze ronde een positieve test in handen!!
Jullie hebben er al lang genoeg op moeten wachten...
Maar, je klachten voorspellen wel een positieve uitslag hoor....

Liefs Nurse

Hoi Mama30

ik hoop voor je dat je positief test.3jaar is erg lang hoor, ik zit zelf in ronde 22 voor kindje nummer 2, maar ik zit al in de mm. Vind het knap hoor dat je nog zolang hebt volgehouden emt wachten naar gyn te gaan, ik hoop echt van harte dat je niet naar gyn hoeft en dat je positief test.

Succes.

Gr Wendy

Hoi Mama30

Ik hoopv oor je dat je positief test, ikzelf ben in ronde 22 beland voor kindje nummer 2, dus kan me wel voorstellen hoe 3 jaar voelt, maar waarom zolang gewacht??Ik zit wel al in die mm.
Ik hoop dat afspraak met gyn niet door hoeft te gaan voor je en dat je positief test.
Succes hoor en zal voor je duimen da tje na 3 jaar positief test.

Gr WEndy

Hoi mama30

Ik hoop het heel erg voor je!
Lijkt een klein beetje veel op ons verhaal, met het verschil dat wij bijna 2 jaar bezig waren voor nr 3. En ik kan je zeggen, dat ik dus inderdaad zwanger was! Nu inmiddels 20w6d!
Ik duim voor je!

Groetjes Suus

Terug
Bovenaan