3 januari

Ook ik wil me aanmelden bij de januari 2013 mama club. Vandaag ben ik bijna negen weken zwanger. Zwanger met een dubbel gevoel. Vandaag is het zes weken geleden dat mijn vader plotseling overleed. Dankbaar voor dit kleine wonder en intens verdrietig dat mijn lieve vader er niet meer is en dat hij ons derde kindje nooit zal leren kennen. Ik hoop steun te vinden op dit forum.

Hai welkom!!

En gecondoleerd! Jeetje wat is dat zwaar en zeker een dubbel gevoel.
Ik heb bij mijn zoontje die nu 2 is, 2 maanden voordat ik moest bevallen mijn schoonmoeder verloren. Het zou haar 1e kleinkind zijn dus ook erg zwaar geweest. Voor ons een klein lichtpuntje dat we mijn hele zwangerschap heel intens met haar beleeft hebben. Maar ze mocht de eindstreep niet meemaken.

Ik hoop dat je straks de kracht weer vindt om ook van jullie 3de wondertje te genieten. En dat je hier de steun vindt die je nodig hebt.
Oja vergeet je bijna te feliciteren.

X Susan

heeej ,,, gecondoleerd !! wat vreselijk zeg !! toen ik bij me dochter het hartje voor het eerst hoorde sterfde op dat moment de pleeg vader van me moeder !!! dat wasook zo iets vreselijks ,,, voor jou moet het helemaal vreselijk zijn je vader !! ik geloof wel dat hij van boven met je mee kijkt !! erzal altijd een engel over je kindje waken !!! heel erg veel sterkte met de vreselijke situatie !!

veel liefs mandy

Hey gecondoleerd..

wat verschrikkelijk... ik hoop dat de zwangerschap jou wat steun geeft. hij zal in ieder geval van bovenaf waken over jullie kindjes.

veel sterkte en ook heel veel geluk met de zwangerschap..

liefs Renske

Hey meid, gefeliciteerd met je zwangerschap en nog gecondoleerd met het overlijden van je vader... wat lijkt me dat nu zwaar! Hopelijk kun je hier lekker van je af schrijven en vind je de steun die je zoekt.

x

Jeetje wat een situatie!

Ik weet niet goed wat ik kan zeggen, ik hoop dat je de kracht zult vinden deze zwangerschap goed te voldragen. Het is heel erg dat je vader jouw kindje nooit zal leren kennen maar ik denk ook dat hij je van boven zal helpen! En een extra beschermengeltje voorje kindje kan nooit kwaad....

sterkte!

Terug
Bovenaan