3 juni echo!

16 januari verwacht ik dat de uitgerekende datum zal zijn! Zo supersnel zwanger geraakt, ben er nog verbaasd van. Hopen dat alles goed blijft gaan uiteraard. Eerste keer zwanger! Wat is dit spannend zeg, gistermorgen getest, was erg duidelijk :). 'S avonds nog een gedaan voor de zekerheid. Ook weer overtuigend. Alleen last van buikkrampen baarmoeder krampen. Verder (nog) nergens last van. We willen het nog niet aan iedereen vertellen. Pas na de echo. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan!! En dan willen we het natuurlijk ook nog op een bijzondere manier vertellen:). Als alles goed gaat natuurlijk.

Gefeliciteerd hoor!! Het niet vertellen is best lastig he? Bij de eerste hebben wij het al vrij snel verteld aan onze ouders. Dan konden we het tenminste met iemand delen :)

Geniet ervan en als je vragen hebt, stel ze gerust :)

Gefeliciteerd, 1e zwangerschap is zeker speciaal! Hier 2e kindje, maar ook dat is natuurlijk nog bijzonder. Wij vertelde het bij ons 1e kindje rond de 11 weken...
Dit keer misschien iets eerder, 28 mei al echo (ivm vroeggeboorte 1e kindje) Mijn beste vriendin weet het al en het broertje van mijn partner. Hij wist het bij ons 1e kindje ook als eerste. Hij woont in Amerika en zal het dus niet snel door vertellen ;)

We 'moesten' het vanavond wel vertellen aan zusje en zwager.. Bleven eten en op het menu stond zalm en biefstuk.. Ze hadden ook lekkere wijn. Het zou opvallen als ik zou weigeren. Ze waren dolblij en houden het voor zich zelf. Na 3 juni als we meer duidelijkheid hebben vertellen we het meer!

Terug
Bovenaan