3 keer oorontsteking in 1 maand!

Sven is vandaag opnieuw bij de huisarts geweest. Begin maart een kuur gehad voor het rechteroor, vorige week linkeroor, vandaag weer rechteroor.
De laatste 2 keer heb ik geen kuur gehad omdat kuren eigenlijk de weerstand verslechteren maar hij is nu al bijna een maand ziek... de zetpillen vliegen er hier doorheen... wordt moe van alle huiltjes en hangerigheid en ik wil zo graag ook weer eens lekker de deur uit.

Hij slaapt gelukkig 's nachts wel goed....

Wie kan me tips geven om zijn leed wat te verzachten?

xxx

Nou hier is de koorts nu echt doorgebroken. Sinds gisteravond 40 graden en met zetpil nog 39.... hij is zo hondsberoerd. Hij drinkt nog wel, maar wil de hele tijd tegen me aan liggen.... gelukkig ligt hij nu wel lekker in zijn bed te slapen.
Vanmiddag toch even naar de huisarts om te checken of het niet meer is dan alleen griep en oren.

Hopelijk maakt deze koorts alle bacterien en virussen dood zodat we weer een gezonde en gezellige Sven terug krijgen...

Even doorbijten dus!

Nou het is drama geweest tot nu toe. hij heeft vannacht misschien in totaal 4 uurtjes geslapen vanaf 7 uur gisteravond. Hij heeft zulke hoge koorts en paracetamol helpt weinig.
Gisteren toch naar de huisarts gegaan. Blijkt ie opnieuw het andere oor ook ontstoken te hebben, om gek van te worden. Nu een zwaardere kuur gekregen want waarsch heeft de eerste kuur van begin maart niet afdoende gewerkt waardoor hij nu steeds weer last heeft.
Vanmorgen 37,7... nou zo laag is ie in dagen niet meer geweest ook niet met paracetamol. hij ligt nu te slapen was ook doodop na zo'n zware nacht. Ik hoop dat ie een goede ruk maakt en dat ie dan wat beter te pas is.

Ik ben zo moe en mijn man (die al oververmoeid is) zit er helemaal doorheen... we hopen dat de nachten weer beter gaan worden als de koorts zakt. Maar Sven kennende moet ie eerst weer afkicken van alle aandacht. We zullen zien!

Hoi,

Wat vervelend zeg pff. arm ventje. zal wel flink pijn aan zijn oortjes hebben dan?

Nou hier is het ook drama.

Amy Had al een weekje dagelijks koorts. een paar keer zelf 40,5. we dachten eigenlijk dat het haar tandjes waren. ( die zijn namelijk pas nu aan het doorkomen ze is 11 maanden nu. ) Ze heeft er nu in eens 6. Maar dat blijkt het toch niet te zijn.
ze staat in eens onder de rode uitslag. En het blijkt de 6 de ziekte te zijn. Het slapen is op het moment al nachten een drama. Ze wil alleen maar bij ons liggen. Maarja wil haar dit niet aan leren. Soms geven we er aan toe omdat we zelf gewoon echt op zijn. Als we het niet doen ligt ze uren in bed te huilen voor zijn uit eindelijk in slaap valt. het is zo zielig. Hoop dat die periode snel voorbij is. Want we zitten er behoorlijk door heen. Maar agh we blijven door gaan het zal weer een keertje beter worden.

veel sterkte.

liefs van ons

Hey!

Vanaf woensdag werd het eigenlijk alleen maar erger! De nachten waren vreselijk. Alleen maar huilen en zetpillen sloegen niet aan. 40 graden koots en ik heb de huisartsenpost nog gebeld. Gewoon maar uitzieken en bij 40.7 bellen. Nou ons ventje was zo ziek. 40.5 op donderdag en vrijdag nog 40.4. we zijn 's middags weer naar de huisarts gegaan. O wat was ie ziek. Nu had ie beide oren ontstoken en de dokter vond m te ziek om m zo het weer meer naar huis te geven. We kregen een kuur. En die werkte zaterdags al. zaterdagmiddag was ie al bijna koortsvrij en heeft ie de nacht van 7 tot 7 rondgetuft zonder zich te melden. En wij ook lekker bij gesnort natuurlijk.

Nu gaat het beter al is ie doodmoe van de koorts en heeft een wit bekkie en walletjes. Hij is hangerig en moet echt afkicken van het schoot zitten. Hij eet weer voor 10 alsof ie de schade moet inhalen.

Ondanks dat ie nog niet de oude is zijn we wel heel erg blij!!!

En nu maar hopen dat we niet binnenkort weer een oorontsteking kunnen behandelen.

Bedankt voor jullie meeleven!

Hoi,

Kom ff inbreken ben van het maart 2011 forum....
Hier al vanaf 6 maand af en aan oorontsteking.... inmiddels al 4 kuren verder en nu heeft tie weer last en wil niet weg gaan.
We lopen inmiddels al bij de ka moeten morgen weer terug, wil nu een verwijzing voor de kno-arts het is klaar...
Heb af en toe ene mager speenvarken in huis zo gilt tie van de pijn.....
Onderhand chronisch gebruik van paracetamol dat kan gewoon niet goed zijn.....
Daarbij tipte de oppas mij dat het veel hebben van oorontstekingen ook niet zonder gevolgen is want dat kan weer voor littekenweefsel zorgen waar je ook weer heel veel last van kan gaan krijgen.....
weet dus wat je doormaakt en hoe zielig het is...
Beterschap met de kleine man!

gr louise

Hey,

Ik heb Sven nu aan probiotica op advies van de dokter. Dit is om de darmflora weer snel op te bouwen. Na 3 dagen gebruik al geen diarree meer als gevolg van antibiotica... het lijkt hier dus wel aan te slaan.

Ik heb trouwens Orthiflor Junior van Orthica. Dit is een hele goede en dan weet je zeker dat het verantwoord is.

Zou het zeker gaan proberen als ik jou was.... je weet nooit of het een zetje in de goede richting kan geven.

Terug
Bovenaan