3 maande en tandjes?

Hey, mij jonge van 3 maanden kwijlt heel veel, alle Fingers in mond en die ontlasting is nu meer en zacht. Is niet meer zo relaxed over dag ( door het jeuk)?!?!?

Begon het bij iemand ook zo vroeg? Ervaring?

Groetjes ;)
 
Het kan, maar rond 3 maanden start de orale fase en dan gaan ze alles ontdekken door in hun mond te stoppen. Ze gaan dan ook meer kwijllen. Dat neemt rond 1 a 1,5 jaar weer af. Dus het wijst ws niet op tandjes. 
 
Kan ja, maar dit is idd ook de leeftijd dat ze alles in de mond beginnen te stoppen, ze voelen met hun mond als ze nog zo klein zijn!

Tandjes is altijd een lastig iets, je denkt soms dat ze er last van hebben maar het kan echt weken duren voordat er dan echt een tandje zichtbaar is. Ik vond het altijd lastig te bepalen wanneer ze er last van hebben.
 
Haha het is net alsof ik mijn eigen post lees! Ik dacht destijds ook dat ze tandjes kreeg. Maar nee hoor .. zelfs icm met slecht drinken en luieruitslag niets in beeld ? en inmiddels kwijlt ze werkelijk alles onder ?
 
ik had precies hetzelfde idee toen mijn dochter 3 maanden was! en het kan.. maar het kan ook nog even duren.. bij mijn dochter uiteindelijk pas rond 6 maanden!
 
Ik had hetzelfde inderdaad! Wel iets later geloof ik. Maar ik heb heeeel lang gedacht dat er wel tandjes aam zouden komen. Veel kwijlen, bijten, alles in haar mondje, etc. De eerste tandjes kwamen uiteindelijk met 9 maanden haha. Dus... het kán, maar het kan heel goed iets anders zijn en gewone ontwikkeling.
 
Hier had onze dochter met 2 maanden al haar eerste tandjes. Begint idd met hevig kwijlen, veel willen bijten en andere stoelgang.
Succes ?
PS met geven van borstvoeding en ze gaan happen/bijten heel licht in de neus knijpen dan laten ze los, ipv los trekken uit reactie (auw). Daarna gewoon weer opnieuw aanleggen.
 
Terug
Bovenaan