3 maanden alweer!

Hoi dames,

wat gaat het toch ongelofelijk snel allemaal! Sophie is vandaag alweer 3 maand!
En moet zeggen, het wordt steeds leuker! Ze is lekker aan het terug brabbelen en aan het 'meezingen' met de muziek!
afgelopen maandag weer naar de cb geweest voor de 2de prikjes. gingen helemaal goed, bij het eerste prikje geen kik en bij de 2de alleen maar even een boos huiltje..
Ze weegt nu 4795 en is 56 cm lang. Met de geboorte was dit 2850 en 46 cm, dus ook dat gaat helemaal prima!

Hoe is het bij jullie?

groetjes Rianne

hey,

Liv is alweer 9 weekjes oud, ze heeft vorige week haar eerste prikjes gehad.Ze was even boos maar ging alweer lachend naar buiten.
Sinds 3 weken maakt ze al echt geluidjes en "speelt" ze al onder de babygym. Ze slaat dan tegen de beestjes aan die boven haar hangen.
Ze heeft een heel ander karakter als haar grote broer, Jay sliep altijd veel en Liv is er het liefst de hele dag bij.gelukkig is er sinds 2 weken wel een vaste regelmaat met voeden en slapen want daar had ze op het begin problemen mee ze krijgt nu 5 flessen van 145 cc om de 4 uur dus dat gaat super. Liv weegt nu ongeveer 4800 gram en draagt maatje 56 maar van sommige dingen nog wel maatje 50!

het is hier wel heel rustig zeg!
groetjes lotte

Hoihoi!
Nou dat kan je wel zeggen dat het snel gaat!
Jaimy is vandaag (10-10-'10) precies 3 maanden. Hij zou komende week z'n 2de prikjes krijgen, maar ik moet dan werken, dus krijgt hij ze de 22ste pas.
Was idd wel even huilen, maar daarna leek het wel of hij actiever dan ooit was!
Brabbelen kan hij ook als de beste en de box is gelukkig nog heel, want die is niet echt "veilig" met het getrappel van meneertje =)

Hij is vorige maand (10-09) voor het laatst gewogen en toen woog hij 5360 gr en was 60,5 cm! En hij was 49cm bij geboorte en 2940gr. Dus dat gaat erg goed! Hij heeft nu echt mt 62 aan want 56 is echt te klein.

Ik geef nog steeds bv en vind het heerlijk om te geven. Kolven op het werk gaat gelukkig ook goed. Hij kan met gemak 180 cc drinken. We zitten ongeveer op 5 voedingen. Volgens mij heeft hij van de week weer een regeldag gehad, want hij wilde elke 2 uur eten (bijna 10x aan de borst!) waarschijnlijk om de productie weer te verhogen.

Heerlijk hè zo'n kleintje die nu echt reactie geeft?
Zo leuk als tie je aankijkt en dan lacht en dan gaat 'vertellen'.

Alleen op z'n buik liggen vind hij niet zo leuk, hoe gaat dat bij jullie?
Dat terwijl hij wel ontzettend sterk in z'n hoofd is.
Hij wil wel heel graag zitten. En in z'n wipper voor de tv vind hij ook helemaal geweldig! (niet te lang, want ik vind hem nog te klein voor de tv)

Wat vinden jullie kleintjes leuk?

18-10 is onze Charlie al weer 3 maanden oud.
ze heeft vorige week haar 2de prikjes al gehad. de heeft zo'n beetje de hele dag gehuild.
s'avonds heb ik haar een zetpil gegeven en heeft ze van 23.00 tot 8.30 geslapen, toen had ik haar toch maar wakker gemaakt.
bij de 1ste prikjes had ze veel minder last van.

ze heeft 5 voedingen, 4 van 150 en 1 van 120. s'avonds laat drinkt ze meestal niet zoveel...

ze lacht wel heel veel en brabbeld ook z'n best.
echt zo leuk!!
en als ik haar op t speelkleed leg ligt ze continu te trappelen en te meppen.
ik merk dat dat al meer is dan toen ze een week of 8/9 was,toen ze em kreeg.er hangt een muziekje aan en die gaat af als ze er tegenaan slaat.
die gaat nu bijna continu af , zo leuk.
de tv vind ze ook intressant.
en in de wipstoel heeft ze t ook erg naar der zin.

ik heb wel gemerkt dat ze overdag niet veel slaapt.
soms maar een half uurtje tussen de voedingen door. ik leg haar ook pas op bed als ze echt moe is en de oogjes bijna dichtvallen , anders begint ze al te krijsen voordat ik beneden ben.
s'ochtends wordt ze rond een uur of 6/7 wakker.
al huilt ze snachts wel regelmatig in der slaap, dan moet ik er weer uit om der tut in der mond te doen, dan is t weer goed (vaak voor een kwartier/ half uur) voor een uur of 2 uur.

verder is t een best tevreden kindje, maar vooral heel mooi en lief want ze is van mij natuurlijk ;)

hier ook morgen 3 maandjes oud. Noa heeft 2e prikjes zonder problemen doorstaan. Noa lacht en is een lief zoet meisje. heel anders dan haar oudere zus. leuk om ht verschil tussen beide meiden te zien.

noa zit ook op 5 voedingen wisselend 150 tot 180cc. maar drinkt niet altijd de flessen leeg. Ze sliep altijd de nachten goed ( 22 tot 5) maar sinds een week is het spoken... grrr.... de tut helpt niet, alleen de fles dus die geef ik dan maar.......Ik hoop dat het snel weer over gaat want maandag begin ik weer met werken..............

Hoi Rianne,

Onze kleine Ethan is ook alweer 3 maanden
hij weegt 5 kilo , en is 59 cm lang een lang maar dun ventje. Mijn vriendin was laatst met haar 3 weken oude babytje kwa lengte zag je wel dat hij ouder was , maar kwa koppie en fijnheid was hij niet zo klein.
Wel heel lief.

Verder ben ik nu heeel blij, hij heeft 1,5 week in het ziekenhuis gelegen en we hebben hem eindelijk weer thuis.

hij brabbelt al echt terug en begon vorige maand al aan zijn woordjes te proberen. :D zo heeft hij al een keertje haai en gezegd en mama lukt niet daar maakt ie awah van elke keer als hij mij ziet en ik kom thuis zegt hij awah , dit komt omdat ik de hele tijd mama zei :DD:D: echt zo leuk

hij drinkt borstvoeding. maar krijg in de avonduren ook peptie nutrilon hiervan slaapt hij eindelijk een beetje door en maken we geen dagen meer van 20 om 24

verder is het een moeilijk karaktertje. en huilt hij veel dat is heel erg jammer

de roze wolk van jullie is soms wel confronterend
maar ik gun het iedereen van harte.

we mogen blij zijn met het feit dat we uberhoud zo;'n wondertje hebben mogen ontvangen
ik zie nu al op tegen de volgende opname

groetjes rianne

Terug
Bovenaan