3 maanden alweer...

Hallo allemaal,

Vandaag is onze zoon alweer 3 maanden, wat gaat de tijd toch snel! Het gaat hartstikke goed met ons, hij slaapt goed en zit met borstvoeding alweer een paar weken op 4 voedingen. Heerlijk! Zo krijg ik steeds meer tijd voor mezelf om even wat te doen.
In de 2e week van janari mag ik weer gaan werken, ik was er gisteren even en het voelde goed. Niek gaat binnenkort oefenen op het kdv en dat zal ook voor mama wennen zijn...we zullen zien!

Hoe gaat het met jullie?

Groetjes

Hoi,hier is onze kleine meid alweer 3mnd en bijna 2weken.en ze doet het ook super en ik geef ook nog bv,wel wat meer voedingen dan jouw kleine hihi maar de nachten slaapt ze meestal lekker door.ze groeit goed en is nu sinds de geboorte 3kilo aangekomen en al 61cm.ze is helemaal gek van dr broers en grote zus ook dat is vertederend om te zien,ze is een echt lachebekkie.

Hier gaat alles goed.
Lisa is over 3 dgn 3 mnd. Ze is sinds de geboorte ook 3 kilo aangekomen en is nu 58 cm. De afgelopen 8 weken is ze elke week 1 cm gegroeid. Vanaf de geboorte zit ze aan de 5 voedingen per dag en sinds 2 weken slaapt ze door. Heerlijk!
Mijn ander dochtertje is helemaal gek op haar en ook andersom.

Met Wilco alles prima.. hij is vandaag 12 weken oud en doet het eigenlijk wel goed. ondertussen al ruim 62 cm en er zit al +/- 3 kilo bij.. dus het wordt al een heel eind! Verder flessen we met Wilco nog zo'n 5 keer per dag, maar gelukkig niet meer al te vaak 's nachts ;-) Wel is hij een hele tijd verkouden geweest en dat merk je vooral in de nacht!

Terug
Bovenaan